Mô tả công việc
_Roles & Responsibilities_
As a Senior Content & Social Manager, you will take the wheel in managing, planning, idea generating, and supervising the execution of content creation and social media for all channels such as Facebook, TikTok, Instagram...
- Work closely with Account, Creative and Planning teams on the development of Client’s debrief, content direction, brand’s mood & tone, social media strategies, activities and tactics to drive communications.
- Perform extensive content research and analysis; create specifications and content appropriate for the brand&039;s customer personas.
- Strategize content pillars and sub- pillars. Plan in details and maintain the social content calendar ensuring social media content is regular, relevant and engaging.
- Supervise on community & advocacy management scopes, as well as those on internal social media channels and company sites.
- Define the needs, methodology and process of social performance review/tracking/report by channel (paid – owned – earned channels, social out- reach, KOL/KOC/ Influencer, etc.) and by type (content, creative, community, competitor, campaign, etc.). Give final learnings and recommendations from strategic communication POV.
- Develop content governance guidelines for tone, style, and voice of all content, ensure they are followed & qualified, and published on time.
- Be at the forefront of the latest emerging & viral trends, industry developments, technologies and best practices.
- Initiate creation, conception, and presentation of community & advocacy strategy.
- Share with internal teams about social trends, viral content and performance (market/category/brand benchmarking/evaluation/report…).
- Train/coach for team members based on their specific needs and expertise.
_Candidate Profile_
We would like to hear from those who have:
Creative thinking and regular idea generation.
Strong grasp of Vietnamese vocabulary and Vietnamese writing skills.
Effectiveness of team collaboration.
Proactively contribute solutions and ideas to clients&039; brief & request.
Proven solid leadership skill.
Must be effective at multitasking, time management, presentation skills, strategic and innovative thinking.
A keen eye on detail.
At least 5- 7 YOE in Content Creation, Copywriting and Social Media management (Facebook, TikTok, Instagram,...)
Embrace changes and challenges, able to handle pressure well.
Excellent planning, organizational, critical thinking, analytical, problem- solving, and communication skills.
You understand social media as your daily life and have knowledge of measuring performance on social media and digital.
Operate with discipline ensuring timely deliverables.
Experience in a Manager role in communication/advertising environment.
Your creative style should be positive, insightful, and authentic.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-20 00:10:02
Công ty Cổ phần Quảng cáo trực tuyến 24H được biết đến qua 2 website tin tức tổng hợp hàng đầu Việt Nam , với quan điểm: "Đặt niềm tin vào thế hệ trẻ" chúng tôi tin rằng, môi trường làm việc tại 24H sẽ mang lại cho anh chị những trải nghiệm tuyệt vời, thu nhập hấp dẫn, cơ hội thăng tiến về thu nhập, cấp bậc và chuyên môn. Được thành lập từ năm 2004, Công ty đã tạo nên thành công chung của từng cá nhân và sự phát triển toàn công ty. Với quan điểm “liên tục cải tiến, bứt phá để thành công”, chúng tôi tiếp tục mở rộng và phát triển thêm các sản phẩm mới trong thị trường Quảng cáo - Truyền thông
Review CÔNG TY QUẢNG CÁO TRỰC TUYẾN 24H
Công ty môi trường thoải mái, hòa đồng, anh em nhiệt tình, bia rượu đều tốt.(IT)
Công ty lương thấp,công nghệ cũ, quanh năm đi maintain và không có dự án mới nên không hợp. giờ cái web lẫn app 24h cùi, càng ngày làm ăn càng kém thì phải.(rv)
Công ty nhìn chung là mọi người đều hiền lành, tốt bụng. Chính vì thế mà tính cạnh tranh không cao lắm. (rv)