Mô tả công việc
Mô tả công việc:
Facilitate the deployment process for new customers, ensuring they understand the functionalities and value of KiotViet products.
Build relationships with customers at all levels to understand their personal and business challenges.
Work from Monday to Friday (8:00- 17:30) and Saturday morning (8:00- 12:00)
Conduct regular check- ins with customers/ foreign agents to ensure satisfaction and address customer feedback.
Monitor usage and provide information and recommendations to enhance the customer experience.
Manage and report tasks to superiors following established procedures.
Conduct customer surveys, summarize results, and report findings to management as per the plan.
Yêu cầu công việc:
Enthusiastic, with a strong customer service mindset and a customer- centric approach.
Proficient in speaking and writing English.
At least 6 months of experience in Sales/Customer Service.
Preference will be given to candidates with experience in technology, telecommunications, or financial service companies.
Quyền lợi & Chính sách:
Enjoy benefits as per legal regulations (holidays, social insurance, health insurance, etc.).
Desirable salary that match your skills and work experience.
Work in a dynamic and friendly environment.
Health care: Annual health check- up.
Participate in free company clubs such as Yoga, reading, technology, etc.
Good career opportunities and advancement, with a clear career development pathway.
Bonuses for holidays, Tet (Lunar New Year), birthdays, and other special benefits for family members, along with various fun activities throughout the year.
Provided with high- performance computers and modern working equipment.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 01:10:02
Công Ty Cổ phần Quốc tế BODE SCM GROUP là công ty được đầu tư 100% vốn nước ngoài về lĩnh vực:
Quản trị chuỗi cung ứng (Supply chain management - SCM) Việc quản lý này đã bao gồm tất cả các hoạt động quản lý hậu cần như lập kế hoạch, tìm nguồn cung ứng, sản xuất và hoạt động Logistics. Việc quản trị này yêu cầu sự phối hợp chặt chẽ giữa các đối tác trong một chuỗi cung ứng toàn diện để đem lại sự hài lòng cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2023
Mission
Bode Group có thể cung cấp giải pháp dịch vụ phù hợp nhất dựa trên mức độ trưởng thành của chuỗi cung ứng của công ty, nhu cầu của bên thứ ba và mức độ nguồn lực.