Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY:
• Take responsibility for developing objectives, strategizing, and overseeing the implementation of Marketing plans for the product categories, based on continuous analysis and evaluation of brand, market, and consumer psychology. The goal is to achieve long-term revenue, profit, and development targets for the product categories.
• Screen, consolidate, and gather proposals from SBM/BM (related to strategies and plans of the product categories) before finalizing them with higher-level management.
• Support the CMO in handling policy-related issues, processes, risk management, and organizational matters within the Marketing Department.
ROLES AND RESPONSIBILITIES:
• Develop short-term and long-term Marketing strategies for the product categories within the scope of responsibility, aligned with the company's overall business strategy.
• Establish the annual AOP plans for the assigned product categories, including revenue, production, profit, and market share targets.
• Build and develop brand structure strategies, brand positioning, and conduct research for new products and packaging that serve the business objectives of the product categories within the scope of responsibility.
• Organize, assign, and guide SBM/BM in planning, implementing, and evaluating the annual Marketing programs for each brand within the assigned product categories. Ensure adherence to the established development strategy and achievement of the product categories' and brands' objectives. Analyze reports and performance results to propose solutions and programs that promote goal achievement and address competitive activities.
• Allocate and manage the budget resources of the assigned product categories effectively and efficiently.
• Provide direction and guidance on the selection and management of suppliers, ensuring their compliance with the company's standards and criteria and maximizing their effectiveness.
• Responsible for organizing and overseeing the implementation of Marketing programs according to the plan.
• Monitor and evaluate the risk management situation of the Marketing Department, prepare monitoring and evaluation reports according to company regulations, and propose corrective actions.
• Propose and participate in the development of company-level control documents related to Marketing activities, such as regulations and policies. Lead the development of operational guidelines for the Marketing Department, including processes and job instructions.
• Build, develop, and train the Marketing team members within the assigned product categories.
Yêu Cầu Công Việc
EDUCATION:
• University degree in Economics, Marketing, Business Administration.
• Master's degree preferred in Economics, Marketing, Business Administration.
EXPERIENCE:
• 8-10 years of practical management experience in Marketing within multinational companies or large-scale dairy, food, or fast-moving consumer goods companies.
• Minimum 2-3 years of equivalent position experience or 4-5 years of experience working in senior management positions in brand marketing and advertising.
• Experience in strategic planning, marketing planning, and brand management.
• Extensive knowledge of the dairy and fast-moving consumer goods industries.
SPECIALIZED KNOWLEDGE & SKILLS:
• Ability to develop strategic plans.
• Ability to oversee the implementation of established strategies.
• Strong analytical skills and sound decision-making ability.
• High level of creativity and continuous improvement mindset.
• Leadership skills for developing and training subordinate staff.
• Excellent presentation, negotiation, and communication skills to build effective internal and external relationships and influence towards common goals.
• Knowledge and experience in business management, marketing, sales, and finance.
• Strategic vision.
OTHER REQUIREMENTS:
• Good English communication skills.
• Proficient in office computer skills.
• Strategic thinking.
• Strong analytical and organizational skills.
• High teamwork spirit.
• Enthusiastic and proactive work attitude.
• Ability to work under high pressure.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Quốc tế Phương Anh tiền thân là Công ty TNHH Inox Thành Nam, được thành lập vào ngày 30 tháng 08 năm 2010. Trải qua một quá trình phấn đấu không ngừng, Phương Anh từ một doanh nghiệp quy mô nhỏ nay đã trở thành một Tập đoàn hàng đầu chuyên cung cấp các loại inox ở Việt Nam.
Phương Anh chuyên cung cấp inox dạng tấm, cuộn, ống với chủng loại và đặc điểm kỹ thuật đa dạng. Với tốc độ tăng trưởng nhanh chóng, Phương Anh đã duy trì và không ngừng mở rộng thị phần của mình ở trong nước và nước ngoài. Sản phẩm inox của Phương Anh đã có mặt tại thị trường như: Hàn Quốc, Malaysia, Ấn Độ, Pakistan, Bangladesh, Ai Cập, Thổ Nhĩ Kỳ, Italy, Hy Lạp, UAE, Ả-rập Xê-út, Syria v.v….
Với sự đa dạng về chủng loại inox như inox 304, inox 430, inox 316... chất lượng hàng đầu, giá cả cạnh tranh và dịch vụ bán hàng hoàn hảo, chúng tôi đã giành được sự hài lòng và tin tưởng tuyệt đối từ tất cả các khách hàng. Hơn nữa, nguồn cung cấp sản phẩm inox của chúng tôi là những nhà sản xuất uy tín từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Đài Loan và Trung Quốc với công suất ổn định, sản xuất trên dây chuyền công nghệ tiên tiến hiện đại và quy trình quản lý chất lượng nghiệm ngặt đảm bảo các sản phẩm đáp ứng theo yêu cầu của khách hàng.
Trong kinh doanh sản phẩm inox, chúng tôi luôn đề cao: “chữ tín”. Khi chúng tôi tin tưởng vào khách hàng của mình, họ sẽ cảm thấy được tôn trọng, tín nhiệm và sẽ sẵn sàng hợp tác lâu dài với chúng tôi. Khi chúng tôi tin tưởng vào nhân viên của mình, họ sẽ cảm thấy tự tin hơn và tận tụy hơn. Cuối cùng, khi chúng tôi tin tưởng vào mục tiêu của chính mình và khả năng thực hiện mục tiêu đó, chúng tôi tin rằng không có gì là không thể vì “Niềm tin là sức mạnh”.