Mô tả công việc
Duties and responsibilities
- Handle contact with all media, publications and online media.
- Assist in plan and develop promotional and communications strategies via internet, GDS, media, placement of advertising as directed, printed materials and other sales & promotional tools as directed.
- Responsible for advertising and recording the media impression target for the hotel.
- Oversee management of online channels to optimize the hotels position and rate placement to drive revenues, though packages, promotions for B2C websites.
- Oversee website management to include updating of Hotel information, photography and promotions through: Hotel branded website/ Facebook/ Third party website/ Supplier websites to maximize opportunities for media impressions for local promotions/ events.
- Demonstrate effective communication in promoting hotel products & service. Develop PR strategy and specific tactics to drive PR campaigns for specific promotions, products and services.
- Maintain a media lists according to the hotel’s feeder markets – travel, consumer, business (electronic and print).
- Maintain hotel press kits with up-to-date fact sheets on hotel, senior executives, brand information, promotions.
- Utilize editorial calendars of major media to proactively contribute news. Co-ordinate media activities and releases for hotel activities and brand programs.
- Manage the tracking report of media impressions.
- Prepare a quarterly media impressions report.
- Develop presentations (speeches/power point/video interviews) for senior management (for speaking engagements, conferences, interviews, etc). Assist food & beverage department in coordinating food promotions requiring international impute eg. Chefs, sponsorships, prizes etc.
- Responsible for the placement of the hotel to maximize exposure and ROI.
- Conduct regular associate meetings to keep associates and management informed and to foster two-way communication.
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
• Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children's Day,...
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or a related filed
- Experience: Minimum of at least 3 years of marketing leadership experience in the hospitality industry
- Strong strategic thinking and analytical skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proficiency in digital marketing tools and platforms
- Ability to manage multiple projects and meet deadlines
- Creative problem-solving abilities
- Strong leadership and team management skills
- Good adaptability
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên nộp hồ sơ trực tiếp trên Hotel Job hoặc gửi qua email: recruitment(a)furamavietnam.com. Nếu có bất cứ thắc mắc gì, hãy liên lạc với Ms. Thư bộ phận Nhân sự qua số 02363.847333 (Ext: 3404)
Công ty CP Quốc tế Phương Anh tiền thân là Công ty TNHH Inox Thành Nam, được thành lập vào ngày 30 tháng 08 năm 2010. Trải qua một quá trình phấn đấu không ngừng, Phương Anh từ một doanh nghiệp quy mô nhỏ nay đã trở thành một Tập đoàn hàng đầu chuyên cung cấp các loại inox ở Việt Nam.
Phương Anh chuyên cung cấp inox dạng tấm, cuộn, ống với chủng loại và đặc điểm kỹ thuật đa dạng. Với tốc độ tăng trưởng nhanh chóng, Phương Anh đã duy trì và không ngừng mở rộng thị phần của mình ở trong nước và nước ngoài. Sản phẩm inox của Phương Anh đã có mặt tại thị trường như: Hàn Quốc, Malaysia, Ấn Độ, Pakistan, Bangladesh, Ai Cập, Thổ Nhĩ Kỳ, Italy, Hy Lạp, UAE, Ả-rập Xê-út, Syria v.v….
Với sự đa dạng về chủng loại inox như inox 304, inox 430, inox 316... chất lượng hàng đầu, giá cả cạnh tranh và dịch vụ bán hàng hoàn hảo, chúng tôi đã giành được sự hài lòng và tin tưởng tuyệt đối từ tất cả các khách hàng. Hơn nữa, nguồn cung cấp sản phẩm inox của chúng tôi là những nhà sản xuất uy tín từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Đài Loan và Trung Quốc với công suất ổn định, sản xuất trên dây chuyền công nghệ tiên tiến hiện đại và quy trình quản lý chất lượng nghiệm ngặt đảm bảo các sản phẩm đáp ứng theo yêu cầu của khách hàng.
Trong kinh doanh sản phẩm inox, chúng tôi luôn đề cao: “chữ tín”. Khi chúng tôi tin tưởng vào khách hàng của mình, họ sẽ cảm thấy được tôn trọng, tín nhiệm và sẽ sẵn sàng hợp tác lâu dài với chúng tôi. Khi chúng tôi tin tưởng vào nhân viên của mình, họ sẽ cảm thấy tự tin hơn và tận tụy hơn. Cuối cùng, khi chúng tôi tin tưởng vào mục tiêu của chính mình và khả năng thực hiện mục tiêu đó, chúng tôi tin rằng không có gì là không thể vì “Niềm tin là sức mạnh”.