Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support the team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information
CORE WORK ACTIVITIES
- Maintain confidentiality of proprietary materials and protect the privacy of guests and coworkers by following company policies and procedures.
- Ensure a clean, professional appearance by adhering to uniform and hygiene standards.
- Perform other duties as assigned by supervisors.
- Address guest needs in a timely, professional manner, anticipating their service requirements and acting on preferences whenever possible.
- Use company-specific processes to resolve issues and build trust with guests.
- Greet guests warmly, using their names when possible, and express appreciation with a sincere farewell.
- Engage with guests about their stay, property services, and local attractions.
- Use clear, professional language when communicating with guests and coworkers.
- Answer phones promptly, using proper etiquette, including transferring calls and taking messages accurately.
- Prepare written documents (e.g., daily logs, business letters) and ensure accuracy through proofreading.
- Maintain effective communication with colleagues to exchange necessary information.
- Support coworkers, treating them with dignity and respect, and fostering positive relationships across departments.
- Collaborate with others to promote teamwork and achieve shared goals.
- In support of Sales & Marketing, handle general office duties like filing, emailing, typing, faxing, and managing mail to ensure smooth operations.
- By maintaining a professional demeanor, communicating effectively, and working as a team, help deliver an exceptional experience for guests and ensure the smooth running of the department.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Education: Bachelor of Degree.
- Fluent in English, confident and be able to work independently.
- Prefer candidates with experience in similar position.
- Be well-organized and be able to multitask.
- Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.
Yêu cầu hồ sơ
Trải qua hơn 10 năm hình thành và phát triển, thương hiệu Luxta đã khẳng định được vị thế trong lòng người tiêu dùng tại thị trường Việt Nam. Hiện tại, sản phẩm sen vòi Luxta được khách hàng nhớ đến như một thương hiệu có chất lượng cao, mẫu mã đẹp, tinh xảo và bền bỉ thời gian.
Luxta tự hào với đội ngũ kỹ sư giàu kinh nghiệm không ngừng nghiên cứu thiết kế, sáng tạo. Đội ngũ kinh doanh trẻ, năng động đầy tâm huyết cùng với lực lượng sản xuất tay nghề cao, dịch vụ khách hàng hoàn hảo. Ngoài ra, chúng tôi còn được tư vấn bởi các chuyên gia thiết kế-sản xuất hàng đầu Nhật Bản và Hàn Quốc. Vì vậy, công ty chúng tôi cam kết mang đến cho quý khách những sản phẩm vòi nước, sen vòi đẹp, hài hòa độc đáo và chất lượng đẳng cấp quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.