JOB SUMMARY
Assists in leading the property’s segmented sales effort (e.g., group, transient, association, corporate, etc.) and assists in the implementation of the segment sales strategy and achieving segment revenue goals, property revenue goals and guest and employee satisfaction. Conducts all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Achieves personal booking goals.
JOB SPECIFIC TASKS
Developing & Executing Sales Strategies
Maximizing Revenue
Managing Sales Activities
Analyzing & Reporting on Sales and Financial Data
Ensuring Exceptional Customer Service
Building Successful Relationships
MANAGEMENT COMPETENCIES
Leadership
- Adaptability
- Communication
- Problem Solving and Decision Making
- Professional Demeanor
- Managing Execution
Building and Contributing to Teams
- Driving for Results
- Planning and Organizing
- Building Relationships
- Coworker Relationships
- Customer Relationships
- Global Mindset
Generating Talent and Organizational Capability
- Organizational Capability
- Talent Management
- Learning and Applying Professional Expertise
Applied Learning
Business Acumen
Technical Acumen - Understands and utilizes professional skills and knowledge in a specific functional area to conduct and manage everyday business operations and generate innovative solutions to approach function-specific work challenges
Basic Competencies - Fundamental competencies required for accomplishing basic work activities.
Công Ty Cổ Phần Siam Brothers Việt Nam
Siam Brothers Việt Nam là công ty cổ phần, 100% vốn đầu tư của Thái Lan tại Việt Nam được thành lập từ năm 1995. Là nhà sản xuất hàng đầu tại Thái Lan về sản xuất ngư lưới cụ, chúng tôi có hơn 35 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất dây thừng, lưới đánh cá phục vụ cho nghành đánh bắt thủy hải sản và vận tải biển.
Chúng tôi luôn luôn cải thiện công nghệ sản xuất, đội ngũ nghiên cứu tài năng, đầy sáng tạo, được đào tạo từ Thái Lan, và điều quan trọng hơn cả là chúng tôi có được sự tin cậy của nhóm khách hàng truyền thống, có những báo cáo ghi nhận tính trung thực trong kinh doanh.
Chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng sản phẩm, kiện toàn hệ thống quản lý, liên tục cải tiến nâng cao tay nghề và trình độ đội ngũ nhân viên công ty. Năm 2001 công ty chúng tôi đạt được chứng nhận ISO 9002-1994 cho hệ thống quản lý chất lượng. Năm 2002 chúng tôi đã nâng cấp thành công hệ thống quản lý chất lượng của công ty theo tiêu chuẩn ISO 9001-2000 do tổ chức TÜV Rheinland (Ðức) và Quacert (Việt Nam) đồng chứng nhận.