Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ Phần ST Decor Cung cấp dịch vụ thiết kế, thi công xây dựng nhà phố – biệt thự trọn gói, hoàn thiện nội thất, đầy đủ các dịch vụ tốt nhất để kiến tạo ngôi nhà mơ ước cho bạn:
Xây dựng nhà phố – biệt thự chất lượng.
Thiết kế nội thất đẹp theo phong thủy.
Hoàn thiện nội thất chất lượng cao.
Với Kinh nghiệm & Nỗ lực song hành, chúng tôi tạo ra sự khác biệt trong các công trình xây dựng biệt thự – nhà phố, hoàn thiện nội thất
Có được đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm, chúng tôi tự tin giúp khách hàng xây dựng nên căn nhà Đẹp, Bền với chi phí hợp lý.
Hơn thế nữa, với tinh thần nỗ lực cải tiến biện pháp thi công, cập nhật công nghệ xây dựng mới, tiếp tục hoàn thiện và nâng cao tay nghề.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
ST Decor mang đến giải pháp kiến trúc nội thất toàn diện cho khách hàng .