Việc làm TRG

Cập nhật 25/08/2025 15:58
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đầu Tư Phát Triển Và Tư Vấn Quốc Tế TRG International
Sales Support Intern
TRG 4.1★
15 đánh giá 21 việc làm 27 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/06/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2025
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Position overview
  • TRG International is a market leader in providing the right IT solutions and empowering customers to be free to focus on their core business. Today, we have served over 1,000 customers in over 80 countries and aim to become a preferred partner, providing systems that work and guide businesses to greatness every day.
  • As a Sales Support Intern, you will accompany to assist the Account managers (AM) and Sales Supporters (SSE) with the day-to-day administration's smooth running and handle issues and requests from the assigned customer accounts.
  • You love to work with people and try your best to accommodate every call for support. Thus, communication skills, patience, empathy, and a customer-centric mindset are critical elements to help you succeed in this role. You will be exposed to endless opportunities to work directly with customers both in person and virtually. An enthusiastic individual who is willing to go the extra mile to maintain customer satisfaction is what we need!

Note: Remote work (this internship is unpaid)


What you do

1. Sales Admin

  • Acquire a strong understanding of the sales process and provide assistance where needed
  • Enter the required data around customers and opportunities to ensure the information related to the assigned customers on our CRM system is up to date
  • Assist AM and SSE in handling requests from existing clients – follow up with the Professional Services team to get out the scope of work for issuing quotes/proposals
  • Assist SSE in all kinds of paperwork and admin tasks throughout the sales cycle: preparing proposals, quotations, contracts, acceptance protocols, liquidations, and other documents as required by customers, internal and external meetings, tracking records, taking minutes, sales reports, etc.
  • Store & keep track of all relevant sales documents in both physical storage and online systems

2. Customer Care

  • Assist SSE in handling customer requests to promptly solve and transfer those inquiries to the appropriate parties
  • Advise on the customers’ queries/ requests/expressions of interest for products/ services
  • Record highlighted activities made to the customers in our CRM system
  • Support AM and SSE to coordinate with Sales Operations for customer care activities
  • Assist AM and the business development team in business plan implementation by contributing insights into market research, customer profile research, event preparation, etc.


What you’ll need
  • Undergraduate or fresher majoring in business administration, operations or similar, and desiring to be exposed to B2B sales
  • Good verbal and written communication in Business English to be capable of working and communicating with corporate customers
  • Master the use of Office applications with an understanding of data entry and analysis
  • Familiarity with CRM systems (e.g., FreshSales, Salesforce) is a plus
  • Comfortable and attentive to details in handling documentation and bidding procedures
What’s in it for you?
  • Independently Work From Anywhere (WFA) you want: our offices, your home, PJ’s Coffee, coffee shop, beach, it's up to you
  • Modern, green, and open office space with lounge areas, spacious lunchroom, free covered / secure motorbike parking, unlimited free PJ’s Coffee from our own coffee shop downstairs
  • Working with our Diverse and Inclusive TRG community with colleagues WFA from across the globe
  • Strong culture to support your learning, development, and growth
  • Multiple (12+) networking/collaboration/learning/training events each month
  • Training and certification support
  • Free access to our library (1000+ books), multiple online training portals/ universities/ academies
Recruitment process

Apply your CV --> Pre-hire assessments (received via email right after your application submission, please complete them within 3 days) --> HR round --> Final round

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nhà B5, ngõ 164 Nguyễn Văn Cừ, Phường Bồ Đề, Quận Long Biên, Thành phố Hà Nội

TRG là một công ty cung cấp dịch vụ IT hàng đầu thị trường, chuyên cung cấp các giải pháp công nghệ hàng đầu. Giải pháp của chúng tôi bao gồm: Quản lý nguồn lực doanh nghiệp, Quản lý tài chính, Quản lý hoạt động doanh nghiệp, Quản lý tài năng và Ảo hóa. Cung cấp các giải pháp công nghệ này hoạt động âm thầm nhưng hiệu quả, giải phóng khách hàng khỏi những rắc rối ngoài lề và tập trung phát triển cốt lõi của doanh nghiệp. Chúng tôi vừa là đối tác vừa là chuyên gia tư vấn được ủy quyền từ chính hãng. Am hiểu sâu sắc thách thức của kinh doanh của khách hàng, chúng tôi luôn sẵn sàng cung cấp chính xác các giải pháp thích hợp cho họ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đầu Tư Phát Triển Và Tư Vấn Quốc Tế TRG International được thành lập năm 2020.

Mission

  • TRG Talent mong muốn giúp các doanh nghiệp và tổ chức giành được lợi thế trong cuộc chiến thu hút nhân tài. Chúng tôi cố gắng tạo điều kiện thúc đẩy doanh nghiệp cũng như cá nhân thấu hiểu và khai thác tối đa tiềm lực của bản thân.Giúp bạn và doanh nghiệp của bạn trở nên vĩ đại mỗi ngày

Review TRG

4.1
15 review

Review Highlights

Cập nhật 12/03/2025

Ưu điểm

  • Chỉ làm việc các ngày trong tuần và nhiều hoạt động phối hợp để gắn kết nhân viên (92 reviews) 
  • Phong cách làm việc linh hoạt, chính sách làm việc ở mọi nơi (83 reviews) 
  • Áp dụng nhiều chương trình đào tạo & phát triển mới cho toàn thể nhân viên (114 reviews)  
  • Đội ngũ hỗ trợ giàu kinh nghiệm tận tâm (76 reviews) 
  • Giám sát cấp cao và Giám đốc điều hành có tư duy cởi mở và sẵn sàng lắng nghe ý kiến ​​của cấp dưới (102 reviews) 

Nhược điểm

  • Thực tập không lương (189 reviews) 
  • Chế độ OT phức tạp, chỉ áp dụng cho ngày Thứ 7 và CN (127 reviews) 
  • Quy trình quản lý phức tạp và kém hiệu quả, quá trình giao tiếp nội bộ cần hiệu quả hơn (176 reviews) 
  • Con đường sự nghiệp chi tiết và rõ ràng hơn cho người cấp dưới (190 reviews) 
  • Yêu cầu kỹ năng giải quyết vấn đề tốt, cần rất chủ động trong công việc, không phù hợp với người thích sự ổn định (115 reviews) 
  • Không gian khá nhỏ cho nhóm làm việc chung (104 reviews) 

02/04/2025
Thực tập sinh Nhân sự (C&B) tại Hồ Chí Minh

Môi trường mở, cần sự chủ động, học hỏi, tìm tòi

06/01/2020
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thấp so với mặt bằng chung nhưng bù lại được tiền đi onsite

14/01/2020
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương không cao không thấp, khá tương xứng với cống hiến nhưng thiếu định hướng và chiến lược chung

Những nghề phổ biến tại TRG

Bạn làm việc tại TRG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TRG

TRG

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo