Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Dream Lands được thành lập vào tháng 3/2021, tiền thân là Công ty TNHH Đầu tư xây dựng 2HT Kinh Bắc. Hiện tại, công ty đang hoạt động với tư cách là chủ đầu tư, chuyên phát triển các dự án bất động sản với 4 dòng sản phẩm chủ lực đó là: Bất động sản đất nền, bất động sản nghỉ dưỡng, bất động sản đô thị và bất động sản thương mại. Bên cạnh đó, Dream Lands còn cung cấp thêm dịch vụ xây dựng công trình dân dụng, công trình hạ tầng khu dân cư, khu đô thị.
Những ngày đầu mới thành lập, Dream Lands gặp không ít khó khăn, thử thách. Tuy nhiên, công ty đã lớn mạnh và trở thành một thương hiệu tạo được những dấu ấn riêng trên thị trường bất động sản. Sau 2 năm hoạt động, đến tháng 3/2023, công ty đã mở rộng hoạt động, chuyển trụ sở làm việc từ TP Bắc Ninh lên thủ đô Hà Nội và đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Dream Lands (Tập đoàn Dream Lands).