Việc làm DREAM LANDS

Cập nhật 09/11/2024 15:41
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN DREAM LANDS
112885 - Outbound Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Outbound) - Logistics
DREAM LANDS
5 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 23 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Details

Position: Outbound Team Assistant Manager - Trợ lý Giám đốc (Nhóm Outbound) - Logistics

Job Code: 112885

- Working location: Duc Hoa District, Long An Province

- Monthly Salary: 20,000,000~23,000,000VND

Responsibility

1. Set up and manage outbound operations and procedures in the distribution center and confirm staff compliance.

2. Set up and manage KPIs for each warehouse department to ensure effective operation.

3. Receive and deploy cycle count/ stock take requests or set up annual cycle count/ stock take to reconcile with system data (WMS) for maintaining inventory accuracy.

4. Improve and monitor procedures, and processes for updating and leveling up standard warehouse operations.

5. Inspect all warehouse equipment and order repairs and replacements regularly and when required.

6. Take part in setting up the annual budget, and expenses, analyze variances, necessary corrections to help the organization achieve financial objectives

7. Detail requirements for recruiting, hiring, and training new employees.

8. Contain warehouse situation on annual and peak days, including controlling employees' schedules.

9. Provide coaching and mentoring for leveling up warehouse staff.

10. Issue and resolve problems when occurring in daily operations.

<Performance Criteria>

1. Leverage your warehouse management experience to lead and manage a successful team efficiently and cost-effectively.

2. Use an inventory management system to ensure the accuracy of stock levels, minimize losses, and optimize inventory.

3. Create a safe work environment by implementing safety protocols and managing hazardous materials.

4. Build strong relationships with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods.

5. Develop effective policies, procedures, and workflow processes for warehouse operations.

6. Monitor staff performance, provide coaching/feedback, and motivate employees to achieve desired goals.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

<Necessary Skill / Experience >
・Education: At least graduated from High School
・Language: English - Business Level 
・Experience: 
- Have at least 3 years of experience in the Warehouse/ Fulfillment Center/ Distribution Center including at least 1 year in management role.
- Experience with inventory control and management 
- Knowledge and experience in setting up procedures/ processes, equipment maintenance, and warehouse best practices. 

・Knowledge: 
-  Knowledge of warehouse operations, warehouse management systems (WMS)
- Understanding processes, standards, and practices in the transportation market, using Transportation management systems (TMS)
・Personality Requirement
- Strong leadership and interpersonal communication skills, with the ability to manage and develop a team 
・Skills: 
- Good at data processing, Excellent in Excel
- Careful, hard-working & willing to learn
- Teamwork and task assignment skill

<Preferable Skill / Experience>
・Experience in retail or FMCG is preferred

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Long An
Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: 28 - 40
  • Lương: 20 Tr - 23 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
233 Hoàng Hoa Thám, Phường 13, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam

Dream Lands được thành lập vào tháng 3/2021, tiền thân là Công ty TNHH Đầu tư xây dựng 2HT Kinh Bắc. Hiện tại, công ty đang hoạt động với tư cách là chủ đầu tư, chuyên phát triển các dự án bất động sản với 4 dòng sản phẩm chủ lực đó là: Bất động sản đất nền, bất động sản nghỉ dưỡng, bất động sản đô thị và bất động sản thương mại. Bên cạnh đó, Dream Lands còn cung cấp thêm dịch vụ xây dựng công trình dân dụng, công trình hạ tầng khu dân cư, khu đô thị.

Những ngày đầu mới thành lập, Dream Lands gặp không ít khó khăn, thử thách. Tuy nhiên, công ty đã lớn mạnh và trở thành một thương hiệu tạo được những dấu ấn riêng trên thị trường bất động sản. Sau 2 năm hoạt động, đến tháng 3/2023, công ty đã mở rộng hoạt động, chuyển trụ sở làm việc từ TP Bắc Ninh lên thủ đô Hà Nội và đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Dream Lands (Tập đoàn Dream Lands).

Những nghề phổ biến tại DREAM LANDS

Bạn làm việc tại DREAM LANDS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DREAM LANDS

DREAM LANDS

Click để đánh giá