Founded in 2009, Magestore is one of the long-standing technology companies providing Point of Sales (POS) solutions that enhance the in-store sales experience for retail businesses. Positioned as the #1 Magento POS in the world and with a customer-centric strategy, Magestore’s products focus on medium to large customer segments and are currently experiencing significant growth in the number of new customers needing their solutions. Currently, Magestore’s team includes many veteran experts (with over 10 years of experience and numerous Magento certifications) who are looking to find new companions to elevate the product and implement solutions for even larger customers in the future.
What we expect you to perform
Our people are key to achieving our vision and mission, so we would like to get the highest quality via our people. As a result, we expect People & Culture
Assistant to perform below tasks:
1.Talent Acquisition: Recruitment Marketing and Employer Branding
- Supporting recruitment, onboarding, learning, diversity, performance review as well as policy review
2.Employee Experience & Culture Building: Digitalize employee experience and Culture building
- Ability to and a deep commitment to creating environments people can thrive in
- Assisting project manager to optimize team’s procedure to increase the whole team’s efficiency
3.Learning and Talent Development
- Coordinating internal training programs: planning, facilitating and handling all the issues arisen; supporting trainers and trainees to ensure the success of the programs
- Using and continually developing leadership and management skills
- Having an infectious can-do attitude that inspires others and potentially holds FIRE values
Join BSS, if you
- Bachelor’s Degree required, at least 6 months of full-time working experience in any fields
- Good communication and organization skills
- Enthusiastic, enjoy working with people and flexible in resolving conflicts with others
- Computer literacy, especially Microsoft Word/Excel or Google Sheets/docs. MOS certification is a plus
- Candidates with experience in project coordination is also preferred
To be a BSSer, you will have
- Salary: 9-12M. (Review after the first 2 months and every 6 months);
- Seniority bonus, KPI bonus, birthday gift,…
- Build the core people and operational processes to increase the quality
- Be strategic and make data-driven decisions
- Trained by PMP project manager and certified solution specialists;
- Free tea & coffee & borrow books;
- Office with a great view from the 14th, 16th, 18th and 19th floor and creative workplace design (massage chair, PS5…);
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel…) organized by the Company;
- Monthly in-house coaching and mentor programs;
- Working hours are 5 days/week (Monday to Friday);
- Advancement opportunities are available;
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Chào mừng bạn đến với Công ty cổ phần Medipha! Chúng tôi là công ty tư nhân đa lĩnh vực hàng đầu tại Thanh Hóa.
Hội đồng quản trị:
Ông Nguyễn Thế Hùng (12/07/1980), từng công tác tại Bệnh viện tim Tâm Đức (TP.HCM), sau đó ông về Thanh Hóa lập nghiệp từ năm 2012 và tiếp tục học thêm Thạc sĩ kinh tế
Ông là một doanh nhân trẻ đầy nhiệt huyết đã khẳng định được tên tuổi trên địa bàn huyện Hoằng Hóa và tỉnh Thanh Hóa. Ông là chủ tịch hội đồng quản trị của Công ty cổ phần Medipha và các công ty con.
Ngoài công việc kinh doanh, ông Nguyễn Thế Hùng còn là Bí thư Đảng bộ Công ty cổ phần Medipha
Trải qua 10 năm hoạt động, ông Nguyễn Thế Hùng cùng các cộng sự đã đưa Công ty từ chỗ khởi điểm chỉ có 5 nhân viên, đến nay công ty đã có 10 chi nhánh với hơn 300 nhân viên, doanh thu đạt hơn 150 tỷ đồng mỗi năm
Lịch sử hình thành:
Công ty cổ phần Medipha được thành lập ngày 09/07/2012, hoạt động trên các lĩnh vực: Dịch vụ y tế, Thiết bị y tế, Bất động sản, Xây dựng và vui chơi giải trí. Trải qua gần 10 năm hoạt động, hiện nay, Công ty cổ phần Medipha đã có 10 chi nhánh hoạt động trên các lĩnh vực nêu trên
Với hơn 300 nhân viên trình độ kĩ thuật cao, bao gồm: Thạc sĩ, Bác sĩ, Kỹ sư, CN kỹ thuật, Cử nhân, Điều dưỡng, Kĩ thuật viên…,cùng hệ thống cơ sở hạ tầng, trang thiết bị hiện đại, được đầu tư đồng bộ, MEDIPHA đã dần khẳng định vị thế của mình trên bản đồ doanh nghiệp và vươn xa trên toàn quốc
Sứ mệnh:
MEDIPHA ra đời như thổi vào nền kinh tế thị trường tỉnh Thanh Hóa một làn gió mới. Với tư duy “Xã hội phát triển tốt đẹp thì Doanh nghiệp mới phát triển bền vững”, chúng tôi đặt sứ mệnh của mình vào sự phát triển của xã hội, không ngừng nâng cao cải tiến và mở rộng quy mô phát triển MEDIPHA thành một doanh nghiệp gắn kết giá trị với cộng đồng.
Tầm nhìn:
Với lĩnh vực kinh doanh chính là cung cấp các dịch vụ y tế, MEDIPHA luôn hướng đến “Chất lượng tiên phong, dịch vụ hàng đầu”, đây là kim chỉ nam cho mọi hoạt động của MEDIPHA
Giá trị cốt lõi:
Tư duy “Uy tín và giá trị của doanh nghiệp gắn với sự tin tưởng, đồng hành của khách hàng và trách nhiệm với cộng đồng”, MEDIPHA luôn đề cao lợi ích của khách hàng và xã hội trong hầu hết các hoạt động của mình.
Hệ thống y tế MEDIC cam kết hướng tới sự xuất sắc trong hoạt động thăm khám lâm sàng, đào tạo và nghiên cứu nhằm cung cấp dịch vụ chăm sóc tốt nhất. Mạng lưới chăm sóc sức khỏe của chúng tôi bao gồm hơn 500 giường bệnh hoạt động trên 1 bệnh viện và 2 phòng khám.
Trải qua nhiều năm hoạt động, Hệ thống y tế MEDIC đã tạo dựng được uy tín vững chắc trong việc cung cấp dịch vụ chăm sóc sức khỏe lấy bệnh nhân làm trung tâm, với chi phí hợp lý và chất lượng cao. Chúng tôi tự hào trong việc nỗ lực cải thiện chất lượng dịch vụ chăm sóc sức khỏe của tỉnh Thanh Hóa, góp phần vào sự phồn vinh và an sinh của đất nước.