Mô tả công việc
• Manage a fully integrated communications calendar for the Hotel around events, food and beverage, public holidays, need periods
• Establish and maintain a relationship with Key local press, local media
• Liaise with the regional Communications team to maximize communications exposure
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotels positioning and brand.
Social Media:
• Set-up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets (Facebook, Twitter, You Tube, Flickr etc) and develop social networks
• Effectively manage the hotel’s content and images through conducting regular website audits
• Manage online advertising for conference and catering and food and beverage activity at the hotel
• Monitor various media for positive and negative comments and discussions about the Hotel (Tripadvisor, Blogs, Forums). Take part in conversations and answer comments as a mediator
• Recommend new alternatives or ideas to develop the Hotel’s online marketing strategies
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law
- Professional working environment. Care about your career advancement
Yêu cầu công việc
- Minimum 03 year’s experience in a similar position
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Must enjoy spending time on Facebook, Twitter, Youtube ect…
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công Ty CP SX và XNK Vinapro Việt Nam chuyên sản xuất và xuất khẩu các loại nông sản như: trà, cà phê, hạt tiêu, hạt điều, quế, hoa hồi. Hiện các sản phẩm nông sản của Vinapro đã có mặt ở hơn 20 quốc gia và vùng lãnh thổ trên Thế giới, từ Châu Á đến Trung Đông, và Âu Mỹ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn Vinapro được thành lập năm 2005 chuyên sản xuất và xuất khẩu các mặt hàng nông sản như Hạt Điều, Tiêu, Quế, Hồi, Dừa, Gừng Khô sang thị trường quốc tế.
Mission
- Với phương châm: “CHẤT LƯỢNG – UY TÍN – DỊCH VỤ”, chúng tôi không ngừng nỗ lực để đạt được sự hài lòng của khách hàng. Chúng tôi không chỉ cung cấp những sản phẩm chất lượng cao mà còn đảm bảo lợi ích của cộng đồng và khách hàng. Đây là ưu tiên hàng đầu trong chiến lược kinh doanh của chúng tôi.