Requirement:
- Having 1-3 years of sales experience in flexible packaging related food & homecare or Pet Food industries, especially for Thailand market.
- Having management skills on controlling business (B2B and others).
- Having a wide network of relationships with partners in the plastic industry/pet food is a plus.
- Fluency in English (4 skills).
Job Description:
- Working with customers to perform quotation work, discuss contract signing.
- Cooperating relevant departments to provide technical advice and after-sales issues that arise.
- Maintaining and developing current customers.
- Searching new customers and product markets that are suitable for the company’s production capacity.
- Researching about business competitors, customers and the market
- Making periodic reports, estimate raw materials/production/sales according to Sales Director requirement
Benefits:
- Free lunch at company’s canteen & milk allowances per month.
- Holidays (30/4, 2/9…) will be taken the day-off and get money bonus, KPIs performance bonus, 13th month salary bonus according to the Company’s business operation
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as regulated by the law
- Medical & 24/24 personal accident insurance
- Participate in Team building and internal activities organized by the company.
- Many employee engagement activities: company’s soccer tournament, birthday, year-end party, gifts for children on Children day & Mid-Autumn festival, Tet gift, International Woman day gift, and many activities from the Labor Union and the Youth Organization
Working hours: Office hour (8h/day)
Workplace: Bac Ninh Province: TS5 Road, Tien Son Industrial Park, Dong Nguyen Ward, Tu Son Town, Bac Ninh Province.
To apply please submit your resumé and cover letter via email: [email protected]
The company only invites interviews for candidates who pass the profile selection round. For any questions related to this recruitment, please contact the Administration & Human Resources Department at the following phone number: 028 38 160 777 (Ext: 119 – Ms. Thao), Email: [email protected]
Công ty Cổ phần thẩm định giá Fargo được thành lập ngày 20 tháng 07 năm 2017 theo Giấy đăng ký kinh doanh số 0107930135 do Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp. Đáp ứng đầy đủ theo những tiêu chuẩn của Bộ Tài chính và của IVSC (Ủy ban tiêu chuẩn thẩm định giá quốc tế).
Fargo được thành lập bởi các thẩm định viên giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính. Với phương châm hoạt động ‘‘Vươn xa giá trị đích thực”, Ban Lãnh đạo Công ty mong muốn khẳng định một thương hiệu trong lĩnh vực thẩm định giá uy tín, chất lượng và là đối tác quan trọng của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Cung cấp những kết quả thẩm giá với độ tin cậy cao nhất giúp xác định giá trị thực tài sản sở hữu và góp phần định hướng thị trường. Không ngừng sáng tạo để vươn tới sự hoàn thiện.