1. Job duties:
- Forecast and manage company purchasing needs.
- Search, negotiate and sign contracts with reputable suppliers.
- Manage orders, check quality and status of warehoused goods.
- Plan purchases and manage inventory effectively.
- Coordinate with relevant departments to ensure smooth trading activities.
- Periodically report on sales and inventory status.
2. Requirements:
- Experience to do the sourcing for the main and sub-material at pharmaceutical field.
- Experience to set the suppliers up and negotiate the offer price
- More than 5 years of pharmaceutical purchasing experience preferred.
- Experience to manage unit price by purchased item
- Experience to purchasing order and warehousing goods management, billing management
- Experience to manage the purchasing program(SAP) and set it
- Experience to do the communication with Group Purchasing Team
- Pharmaceutical industry purchasing experience preferred.
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.