Mô tả công việc
1. Enforces documents and establishes effective controls for all revenues, expenses and protection of assets.
2. Maintains accurate and timely financial and operating information and provides analysis, interpretation and projections to management.
3. Maximizes cash flow by proactively managing accounts payable and accounts receivable functions.
4. Develops and implements accounting and financial strategies that support achievement of the goals.
5. Co-ordinates and assists department heads in the preparation and implementation of the company’s annual business plan.
6. Controls capital and FF&E expenditure to ensure compliance with justifications and approvals.
7. Provides management with reports and information that can be used as a basis for improved decision making.
8. Develops annual operating and capital budget by working with department managers; analyzes budget variances and recommends strategies for improvement.
9. Implements and maintains effective accounting practices and procedures as required by corporate policy, generally accepted accounting principles and local legal requirements and regulations.
10. Directs and manages the cost control, purchasing and storeroom functions ensuring effective systems are in place.
11. Administers all company insurance programs in conjunction with corporate office.
12. Approves all contracts, leases and other legal documents and ensures their safekeeping.
13. Acts as authorized signatory, ensuring that allowances, adjustments, purchase requests, cheques and other documents are approved accordingly.
14. Ensures that employees are selected, trained, evaluated and rewarded in compliance with existing employee management system.
15. Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate employees.
16. Participates in all wage and salary administration functions
Quyền lợi được hưởng
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
2. Achievement of company’s financial goals and targets.
3. Staff training and development.
4. Efficiency of internal control procedures.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.