CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bình Dương
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Cập nhật 10/12/2024 19:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
113462 - Procurement Leader - Manufacturing | Trưởng nhóm mua hàng - Sản xuất
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 20 - 25 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nam

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Job Code: 113462
- Location: Duy Tien, Ha Nam
- Monthly Salary: 20,000,000~25,000,000VND

Responsibilities:

1- Supervise and instruct the purchaser/shipping assistant to deal with the purchasing/selling work efficiently, deal with the special situation in time, and ensure the correctness and timeliness of the purchasing material/finished goods.

- Direct staff to coordinate closely with the receiving department and accounting department to ensure that orders are delivered in full and paid on time.

2- Analyze purchasing/shipment needs, and supplier/customer capacity and develop purchasing/shipment plans.

- Analyze the supplier market to properly evaluate the current supplier capacity and prices to see if they meet the company’s business better and contribute to saving purchasing costs.

- Analyze the customer's demand for proper support and satisfy the shipment schedule after confirmation with PPC.

3- Manage and maintain relationships with suppliers.

- Directly manage and maintain relationships with major suppliers.

- Guide, direct and assign staff to maintain relationships with suppliers under their management responsibilities.

- Develop plans for periodic or ad hoc supplier evaluations.

4- Purchasing and inventory control.

- Ensure that there is enough quantity of raw materials as well as necessary resources for the company’s production activities by effectively controlling inventory.

- Develop inventory plans.

- Negotiate prices, negotiate terms of contracts/agreements, and confirm purchases according to the company’s purchase regulations. Direct and guide staff to negotiate prices and negotiate for small and medium-value contracts.

5- Quality control.

- Continuously check the quality and performance and evaluate the reliability of suppliers. Ensure suppliers meet the company’s requirements and are consistent with the purchasing strategy.

- Resolve supplier/customer complaints based on quality problems from the QA/QC team.

- Manage purchasing staff/shipping assistant in compliance with purchasing/shipment regulations and policies, ensuring adequate timely, good-priced, and transparent goods.

6- System management:

- Manage objectives, planning, and task schedule.

- Generate procurement management reports, ERP software utilization

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

<Necessary Skill / Experience>

  • Education: Graduated from University majoring in Economics, Commerce, or International Economics.
  • Gender: Any
  • Age: 35-45 years old
  • Language: English business Level
  • Experience: At least 8-10 years of solid experience in the same field in a foreign company, especially in Japanese society
  • Good knowledge of Supplier sourcing (researching, evaluating, and liaising with Suppliers), with some basic knowledge of the shipping field (import).

<Other skill/Personalities>

  • Have good communication & negotiation skills.
  • To be responsible and capable of working independently and detail-minded

NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Địa điểm làm việc

Hà Nam
Duy Tiên, Hà Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Lương: 20 Tr - 25 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A5 đường số 1, Cụm công nghiệp Uyên Hưng, Phường Uyên Hưng, Thị xã Tân Uyên

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.

Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.

Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Click để đánh giá