CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bình Dương
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Cập nhật 10/12/2024 19:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
Quality Analyst (DA/Training experience preferred)
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
26 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Gear Inc. is seeking a QA (Quality Analyst) Specialist for our Moderation teams on a full time basis. The ideal candidate will play a crucial role in ensuring the implementation and efficiency of quality.

Responsibility

  • Conduct daily monitoring, reviews and assessments, prepare documentation, measure quality performance;
  • Review track and manage the implementation & efficiency of all quality monitoring procedures and inspection systems;
  • Conduct reviews of individual/team capability to ensure quality performance met targets;
  • Review client claims and non-compliance issues;
  • Conduct data analysis to identify areas for improvement;
  • Identify and implement best practice appropriate and applicable to improving overall quality;
  • Develop, recommend and monitor corrective & preventive actions;
  • Evaluate and audit team quality including both internal and external reports;
  • Check and validate findings, implement appropriate corrective actions;
  • Maintain standards and performance quality for all services provided.

Key skills and experience

  • Vietnamese local; proficiency in English 4 skills (C1 CEFR level);
  • Strong communication skills (verbal and written);
  • Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast-paced work environment within the Content Moderation industry;
  • Prior experience or skills related to data analysis, root cause analysis and coaching delivery are preferable; Be detail-oriented with strong analytical skills;
  • Proficient skills with Google platform (Google Sheets, Google Docs, Google Slide) and other similar platforms;
  • Willing to handle multi-projects;
  • Willing to work on flexible shift timings, including weekends, night shifts and public holidays (including New Year, Lunar New Year, Independence Day, etc.), and render overtime per business need;
  • Works independently with minimal supervision;
  • Assist in training as needed;
  • Team player and has excellent interpersonal skills;
  • Candidates must be able to effectively manage exposure to highly sensitive and potentially harmful content;
  • Having experience in the BPO industry (Content Moderation) is a plus.

Requirement

  • No corrective actions received in the previous job;
  • Proficient at detecting patterns, observing and interpreting data, integrating new information and decisions based on data-oriented.

Benefits

1. Salary and Benefits

  • Attractive salary, night shift allowance and annual salary review;
  • Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
  • Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
  • Annual health check, annual flu vaccination;
  • Summer vacation (Paid days off and bonus);
  • Paid leave (12 days/year).

2. Working Environment

  • 5 shifts per week amounting to 40 hours (Monday-Sunday), arranged by the company;
  • International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese, foreign experts and managers to promote services all over the world;
  • An open and honest culture where people are valued, treated fairly and trusted and empowered;
  • Modern hardware (Laptop and other equipments provided);
  • Free drinks (coffee, tea, etc.);
  • Nap room for a quick rest;
  • Training and career development opportunities: Continuous and professional training to fully develop your potential.

All interested candidates are welcome to apply. Please send your English resume expressing your interest to us. Kindly note that due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be contacted by our HR team.


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô A5 đường số 1, Cụm công nghiệp Uyên Hưng, Phường Uyên Hưng, Thị xã Tân Uyên

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.

Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.

Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY

Click để đánh giá