Mô tả công việc
-
Review the implementation & efficiency of quality and inspection systems;
-
Plan, conduct & monitor testing and inspection of materials and products to ensure the quality's product;
-
Investigate customer's claims and non-conformance issues;
-
Analyze data to identify areas for improvement in the quality systems;
-
Develop, recommend and monitor corrective and preventative actions;
-
Evaluate audit findings and implement appropriate corrective action.
Yêu cầu công việc
- Proficient in English, particularly in reading and understanding the requirements of foreign clients;
- Knowledgeable in the BPO sector, for example customer support, service analysis, and call center operations;
-
Prior experience or skills related to Quality Assurance are preferable;
-
Be detail oriented with strong analytical skills;
-
Proficient skills with MS Office and Google Drive;
-
Willingness to handle multi-project;
-
Have good communication skills is an advantage;
-
Able to work on Holidays is preferable.
-
Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast pace work environment within the Content Moderation industry. Candidates may potentially be exposed to harmful content.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Benefits
-
Attractive salary and benefits and annual salary review;
-
Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
-
Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
-
Annual health check, annual flu vaccination;
-
Summer vacation (Paid days off and bonus);
-
Paid leave (12 days/year).
2. Working Environment
-
Flexible working hours, we work 40 hours per week (Monday-Sunday);
-
International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnameseand foreign experts;
-
Modern hardware, Free drinks (coffee, tea, etc.);
-
Training and career development opportunities;
-
Free in-house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5 .
Working time:
5 days per week amounting to 40 hours (Monday-Sunday), arranged by the company.
The detailed working hour for each shift is as follows:
- Shift 1: 9:00 a.m - 6:00 p.m;
- Shift 2: 2:00 p.m - 10:00 p.m;
Require to work at least 1-2 shift 2/ week
Able to work during Vietnamese Public Holidays as requested (New Year, Lunar New Year, Independence Day, etc.)
Working Location:Hai Ba Trung, Ha Noi.
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.