Mô tả công việc
- Create PO in ERP for receipt, Co- ordinate with Logistics team to arrange shipment arrive at mill without any extra cost.
- Follow up the delivery schedule to ensure timely fulfillment of orders.
- Work with suppliers to place orders after getting approval by management, based on weekly/monthly procurement plan.
- Arrange the LC issuance and handle other paper works related LC process.
- Follow up purchase orders and shipment arrival progress and solve related issues for customs clearance, deposit arrangement, free time, other arising local charge …
- Work with supplier on other relevant issues after shipment: container repairing charge and quality claim settlement…
- Follow up with QC department to inspect raw material’s quality.
- Perform other duties as requested by the superior.
- Contact suppliers to getContact suppliers to get the quotation and update trend pricing weekly the quotation and update trend pricing weekly.
Yêu cầu công việc
- Proficient in office computer skills.
- English is fluently (listening, speaking, reading, writing).
- Education: University.
- Experience: 2- 3 years at the same position.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-12 00:55:02
CÔNG TY CỔ PHẦN THOMAS CAREY, là công ty 100% vốn nước ngoài, có nhà máy sản xuất đồ nội thất tại tỉnh Bình Dương, bắt đầu hoạt động từ năm 2016. Nhà máy tọa lạc trên diện tích 350.000 feet vuông, với hơn 500 công nhân. Ở đây chuyên sản xuất đồ nội thất cao cấp với các loại gỗ cứng và veneer chọn lọc nhập khẩu từ Mỹ và Châu Âu.
Sản phẩm của nhà máy rất đa dạng, bao gồm nội thất Phòng ngủ, phòng ăn và nội thất thường xuyên/có điểm nhấn, ghế bọc văn phòng phẩm và bàn trang điểm… Chủ yếu được xuất khẩu sang thị trường Mỹ với hơn 90%.
Hiện tại, công suất của nhà máy ước tính là vận chuyển 70 container hàng hóa mỗi tháng và 50 container bọc vải mỗi tháng. Trong khi công suất tối đa của nhà máy có thể đạt tới 250 container/tháng.