If you’re passionate about driving growth, innovation, and making a significant impact in the fintech industry, we invite you to join our team and help shape the future of financial services at MoMo. Apply today to be a part of our dynamic and forward-thinking organization.
What you will do
- Strategy:
- Define and propose user-growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for MoMo Rewards;
- Plan and design growth initiatives annually with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
- Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product features, and campaigns;
- Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
- Promotion:
- Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
- Market Research:
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
- Product Collaboration:
- Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
- Budget Management:
- Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in-app and external channels.
- Monitoring & Reporting:
- Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives.
- Provide regular reports and insights to senior management.
- Stakeholder Management:
- Collaborate with other business units and departments to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
- Experiments:
- Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
- Minimum of 1 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Key Account Management;
- Familiarity with the Fintech/Ecommerce;
- Strong understanding of user-centricity concepts and marketing platforms;
- Strong analytical skills;
- Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
- Hunger to drive action and impact;
- Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders.
Công ty CP thuốc thú y Trung Ương 5 (Fivevet) là một trong những công ty đứng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nghiên cứu, sản xuất, kinh doanh và xuất khẩu các sản phẩm thuốc thú y, thuốc thú y thủy sản, thức ăn bổ sung, các loại vắc xin và các chế phẩm sinh học phục vụ cho việc phòng và chữa bệnh cho gia súc, gia cầm và thủy sản. Công ty có Nhà máy và văn phòng làm việc tại Thường Tín, Hà Nội.
Công ty có 14 dây chuyền sản xuất của nhà máy theo tiêu chuẩn GMP – WHO: 7 dây chuyền Non-beta (bột, cốm, mỡ, nhỏ mắt, viên, uống, tiêm), 3 dây chuyền Beta (bột, hỗn dịch tiêm, bột pha tiêm), 4 dây chuyền Vắc xin virus vô hoạt và nhược độc,trên trứng và tế bào; phòng thí nghiệm tiêu chuẩn GLP - WHO và phòng kho tiêu chuẩn GSP – WHO của Tổ chức Y tế Thế giới.
Công ty hiện đang triển khai một số đề tài nghiên cứu cấp bộ, và đặc biệt là sản phẩm quốc gia, vắc xin 4 bệnh cho gia cầm, là vắc xin 4 bệnh đầu tiên “made-in-Vietnam”.