Việc làm Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại - Dịch Vụ - Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa
Campaign Manager
Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 35 - 45 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

MISSION:

In your role, you will support head of digital marketing in planning and implementation of marketing strategies and campaigns. The ideal candidate must be both insanely creative and analytical and is able to make data-informed decisions while keeping a consumer-focused mindset. This role will focus on building GO!/ Big C Hyper brand, user acquisition, and engagement.

ACTIVITIES:

Fucntion 1: Operation

- Responsible for development, planning, execution, and management of the promotion & digital marketing campaign, and branding communication.

- Managing Agencies and Coordinating internal departments in order to make good performance of Digital campaign and communication.

- Coaching, Support and manage team to deliver tasks.

- Work with line department to ensure sufficient marketing support in the market across Omni - Channels.

- Design marketing campaigns that will drive both acquisition and retention for the growth of business.

- Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both online and offline channels.

- Organize market research and report results to the business.

- Checking all contents and information prepared by Agency before applying for Digital communication in order to ensure correct information, good impact for Brand images and attract well customers.

Function 2: Measuring and improving Digital Communication performance

- Making weekly, monthly report for Cost and Digital Communication Performance.

- Checking weekly/monthly KPI of Digital Communication and working with Agency to find solution to improve.

Other: Administration tasks

- Sourcing and managing agencies relating to digital communication as (Video production, SMS, Broadcast, ……)

- Processing administration tasks relating to Digital Communication (Contracts, Payment…).

Yêu Cầu Công Việc

Education: BA in Marketing, Business Administration, Economics or related majors.

Seniority: Proven work experience as a Omni - Channel Campaign Manager.

Language:  English.

Office skills: Microsoft office in advance (Excel).

Attitude: Empowered. Need to be passionate by the mission. Adaptability, cooperation effectively with change.

Functional knowledge & experience:

- At least 3-5 years of experience at the same position at Retail/ Ecommerce/ Digital Agency/ FMCG Companies.

- Have a deep knowledge about online marketing tools such as Facebook Ads & Google Adwords.

Critical competencies:

- Open minded

- Customers oriented

- Communication skills    

- Detail oriented

- Curious

CRVN culture fit:

- Test and learn spirit

- Deadline focus

- Empowered

- Need to be passionate by the mission

- Adaptability, cope effectively with change

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 35 Tr - 45 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thương Mại - Dịch Vụ - Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa
Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
30 Đường D9, Phường Tây Thạnh, Quận Tân Phú

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ MÔI TRƯỜNG BÁCH KHOA được thành lập từ năm 2006, đã không ngừng nỗ lực suốt 12 năm để đưa đến cho khách hàng các công nghệ xử lý, dịch vụ, giải pháp môi trường tiên tiến nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa

Bạn làm việc tại Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa

Công Nghệ Môi Trường Bách Khoa

Click để đánh giá