Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Cập nhật 29/11/2024 22:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát
Operations Executive (Import - Export staff for Trading Company)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities:

· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers

· Provide support for marketing and events coordination.

· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.

· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.

· Order management for key account customers.

· Follow up with customers and ensure full payment is received.

· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.

· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.

· Preparation of monthly management reports.

· Other duties as assigned by Reporting Manager

Yêu Cầu Công Việc

Pre-requisites:

• Degree in Business Administration or equivalent qualifications

• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area

  • sales support
  • shipping/freight/custom clearance
  • warehouse operations e.g. inventory control

• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details

• Able to work in teams as well as independently.

• Must be able to work in a fast-paced environment.

• Good proficiency in written and spoken English.

• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)

• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.

• Able to work at Tan Binh District (HCMC)

Benefits:

  • Attractive salary and bonus
  • 5-day working week: Monday to Friday
  • Local and overseas product trainings provided
  • International and stable work environment
  • Good career development opportunities
  • Annual team-bonding event
  • Healthcare Insurance

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
2/13a Bạch Đằng Phường 2, Phường 2, Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát
Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 63B Calmette, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh

Công ty Cổ Phần Thương mại Dịch vụ XNK Viên Phát chuyên sản xuất trang phục dùng một lần trong phòng mổ theo tiêu chuẩn quốc tế. Chúng tôi tự hào và toàn tâm toàn ý cam kết luôn đáp ứng tốt nhất yêu cầu của khách hàng, cải tiến liên tục và duy trì hiệu lực của hệ thống quản lý chất lượng, tuân thủ các luật định của tổ chức y tế trong và ngoài nước, chuyên tâm tích cực cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, ổn định và an toàn tuyệt đối cho bệnh nhân cùng đội ngũ y bác sĩ.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Bạn làm việc tại Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Thương Mại - Dịch Vụ - Xuất Nhập Khẩu Viên Phát

Click để đánh giá