Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Nội thất The One thành lập ngày 1/11/1995, tiền thân là Công ty Cổ phần Nội thất Hoà Phát. Với lịch sử 26 năm hình thành và phát triển, Nội thất The One đã khẳng định được vị thế của nhà cung cấp và sản xuất nội thất hàng đầu Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2006
Mission
-
Giữ vững vị trí tiên phong trong ngành hàng nội thất văn phòng tại Việt Nam. “Tiên phong kiến tạo không gian sống và làm việc tiện ích, hiện đại”.
-
Khẳng định vị thế thị phần số 1 Việt Nam.
-
Trở thành công ty hàng đầu khu vực Đông Nam Á.
-
Cung cấp các sản phẩm nội thất góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống cho khách hàng. Cùng sự phát triển của xã hội, mọi sản phẩm tạo ra luôn hướng tới lợi ích khách hàng.Hợp tác bền vững và trở thành đối tác tin cậy, mang lại giá trị hấp dẫn lâu dài cho các Đại lý, nhà phân phối.Phát huy tài năng, trí tuệ và tạo môi trường cho các thành viên của mình được hưởng thụ cuộc sống đầy đủ về tinh thần, vật chất.