Việc làm Nha Khoa Ador

Cập nhật 25/10/2024 20:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần TMDV Nha Khoa Ador
Outsourcing Service Manager (Accounting - Tax - Payroll- Corporate Secretary)
Nha Khoa Ador
10 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

1. POSITION INFORMATION

  • Company name: CROWE VIETNAM CO., LTD – HA NOI BRANCH
  • Department: Outsourcing
  • Work place: IPH Office Tower, 241 Xuan Thuy st, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay Dist, Ha Noi 
  • Working hours: Monday – Friday (8:30 AM to 5:30 PM). Saturday: On an as-needed basis, depending on departmental or customer requirements.
  • Remote Work: 1-2 days per week (not applicable during the probationary period)
  • Recruited Quantity: 01
  • Salary: Negotiate
  • Level: Manager
  • Supervisor: Director/ Partner


2. JOB DESCRIPTION

  • Manage an outsourcing team (from 5-10 persons) to properly deliver outsourcing services (accounting, tax, payroll, secretary) to clients with detailed works presented in this link (www.crowe.com/vn/services/outsourcing).
  • Lead and develop your team to ensure that you have a strong team for current and future development. This means you have to plan, recruit, train, motivate, organize, assess, and manage your team members.
  • Improve and optimize service processes, and templates of report/working papers…. to satisfy clients in the future, and to ensure the services are more compliant and financially effective.
  • Deal with potential clients (normally introduced by the Company) to process proposals and contracts.
  • Take care of existing clients to maintain their service contracts (Ex: Perform seminars, newsletters, publications, visits,.. ).
  • Prepare annual budgets for your team and effectively manage it.
  • If possible, proactively approach and develop new clients, and networks of relations,... to look for opportunities for growth.


3. REQUIREMENTS

  • University degree in accounting/auditing/finance/economic.
  • Must have CPA certification (Accounting/Auditing Certificate).
  • Minimum 3 years of experience in the job tasks described above (Must be in the Outsourcing Service field).
  • Good command of English (frequent communication with the foreign clients).
  • Have the skills, abilities, and qualities necessary to ensure the successful execution of the job descriptions mentioned above.


4. BENEFITS

  • Work for an international brand that frequently ranks among the top 10 globally.
  • Competitive compensation, including salary, year-end performance bonus, bonus for other contributions if any, and holiday bonuses.
  • Flexible working hours and locations when possible. Work from home 1-2 days/week.
  • Sponsorship for professional programs such as CPA VN, ACCA, CPA Australia, or other relevant courses and workshops.
  • Clear career path (Manager- Senior Manager-Director-Partner). Have the opportunity to become the Head of the Outsourcing Division (lead the Division, own the business account, and enjoy the profit sharing)
  • Friendly working environment with the core value "We Care - We Share- We Invest - We Grow"
  • The Company's leadership culture is based on trust, listening, openness, cooperation, flexibility, friendliness, not being constrained or judged.
  • The superiors and colleagues are friendly, gentle, humorous and approachable.
  • Opportunities to test new ideas and ways of doing things.
  • Encouragement and support for intensive training programs such as online learning, offline training, and on-the-job instruction.
  • Entertainment activities, including relaxing time with snacks, music and sports activities, picnics and travel with the company, sports and outdoor activities, and other activities in the office.
  • Special benefits on peak season when & where possible: Peak season allowance, Special Leave after peak season, Relax Trip…


5. APPLICATION GUIDE, if any

Please click the following link to apply directly no later than 25th August 2024.

https://recruitconnect.talent.vn/job/accounting-tax-manager-outsourcing-service-7590

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần TMDV Nha Khoa Ador
Nha Khoa Ador Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
88 Tỉnh Lộ 8, Khu phố 2, Thị Trấn Củ Chi, Huyện Củ Chi, TP Hồ Chí Minh

Nha khoa ADOR được thành lập năm 2020 với mục tiêu trở thành phòng khám chuyên sâu trong lĩnh vực Răng Hàm Mặt. Sau hơn 2 năm hoạt động, chúng tôi đã mở rộng quy mô với 6 chi nhánh mới trên các tỉnh thành để cung cấp dịch vụ chất lượng cao phục vụ lượng khách hàng ngày càng tăng.

Chúng tôi tập trung vào chiến lược phát triển bền vững, định hướng dài hạn và đầu tư vào trang thiết bị hiện đại. Máy móc nhập khẩu trực tiếp từ nước ngoài bao gồm công nghệ thiết kế răng sứ CAD/CAM 3D, máy tẩy trắng răng thế hệ mới và máy chụp CT Cone Beam, giúp chúng tôi vượt trội so với các nha khoa khác trên thị trường.

Cam kết sử dụng 100% chất liệu sứ chính hãng, chất lượng cao, có nguồn gốc rõ ràng và được kiểm định, chứng nhận an toàn từ Bộ Y Tế. Kết quả vượt trội, uy tín lâu dài, chính sách trợ giá và chế độ bảo hành lên đến 10 năm đảm bảo quyền lợi của khách hàng.

Nhờ sự nỗ lực không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ theo tiêu chuẩn quốc tế, ADOR tự hào ghi tên mình vào danh sách các nha khoa thẩm mỹ hàng đầu tại Việt Nam. Sự tin yêu từ khách hàng là động lực giúp chúng tôi phát triển ngày càng mạnh mẽ.

Những nghề phổ biến tại Nha Khoa Ador

Bạn làm việc tại Nha Khoa Ador? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nha Khoa Ador

Nha Khoa Ador

Click để đánh giá