Since its first launch, Katalon has experienced tremendous growth, serving more than 30,000 teams around the globe, many of which are in the Fortune Global 500, such as PwC, KPMG, Abbott, etc. Katalon is recognized as a top automation tool by prestigious review sites, such as G2, Gartner, Capterra, and IT Central Station.
Responsibilities:
- Respond to customer inquiries and provide technical assistance via various communication channels
- Troubleshoot and resolve customer issues and document solutions
- Collaborate with cross-functional teams to address customer needs and improve product functionality
- Maintain knowledge of our products and stay up-to-date with new features and enhancements
- Contribute to the development of support resources, such as knowledge base articles and FAQs
- 1+ year(s) of hands-on experience with Automation Testing (mobile testing, web-based testing, API testing, or WinApp testing)
- Demonstrated self-starting and supportive team spirit
- Ability to effectively multitask and excel in a fast-paced environment
- Strong command of English for effective communication and presentation skills
- Ability to work independently and collaboratively in a team environment
- Attention to detail and ability to handle multiple tasks
- Technical aptitude and ability to learn new software and tools
At Katalon, we bring together self-starting, open-minded, and talented people while actively promoting a transparent and growth-enabling working environment. But don't just take our word for it. Take a better look below!
- Total Remuneration: Satisfying your financial goals through competitive compensation and periodic performance bonuses
- Well-being & Work-life Balance: Staying healthy through comprehensive health plans, flexible work arrangements, and generous paid leaves
- Statutory Compliance: Labor compliance with local regulations that ensure employee security
- Work Facilities & Accommodation: Top-notch equipment, supportive allowances, and A-class facilities
- Diversity, Equity, Engagement, & Inclusion: Becoming part of a global team that celebrates differences, equal opportunity, and meaningful employee recognition
- Growth & Rewards: Thriving professionally through employee enablement, a culture of trust, and rewarding performance
CÔNG TY CỔ PHẦN TƯ VẤN CHUYỂN GIAO CÔNG NGHỆ ITC là Công ty cổ phần tư vấn chuyển giao công nghệ ITC, thành lập vào năm 1995, được biết đến là nhà tích hợp hệ thống hàng đầu tại Việt Nam với 25 năm nỗ lực và phát triển. Chúng tôi mang đến các giải pháp tối ưu, dịch vụ chuyên nghiệp trong các lĩnh vực viễn thông – công nghệ thông tin bao gồm: hạ tầng và giải pháp phần mềm, ứng dụng cho mạng viễn thông và công nghệ thông tin, hạ tầng truyền hình cáp và hệ thống truyền thông cộng tác, nền tảng đa phương tiên và dịch vụ giá trị gia tăng, sản xuất nội dung và truyền thông kỹ thuật số, bảo mật hệ thống và an toàn dữ liệu mạng Internet, mạng di động 4G, 5G.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,