Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers
· Provide support for marketing and events coordination.
· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.
· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.
· Order management for key account customers.
· Follow up with customers and ensure full payment is received.
· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.
· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.
· Preparation of monthly management reports.
· Other duties as assigned by Reporting Manager
Yêu Cầu Công Việc
Pre-requisites:
• Degree in Business Administration or equivalent qualifications
• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area
- sales support
- shipping/freight/custom clearance
- warehouse operations e.g. inventory control
• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details
• Able to work in teams as well as independently.
• Must be able to work in a fast-paced environment.
• Good proficiency in written and spoken English.
• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)
• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.
• Able to work at Tan Binh District (HCMC)
Benefits:
- Attractive salary and bonus
- 5-day working week: Monday to Friday
- Local and overseas product trainings provided
- International and stable work environment
- Good career development opportunities
- Annual team-bonding event
- Healthcare Insurance
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN TƯ VẤN ĐẦU TƯ T-Đ thành lập từ năm 2019. Tư vấn và đầu tư kinh doanh Bất động sản, Kinh doanh các mặt hàng thép, kết cấu thép, Cầu đường,...Đầu tư xây dựng các dự án: Nhà máy xử lý nước, nhà máy xử lý rác thải, Điện mặt trời, điện gió,...Quy mô Công ty: trên 100 tỉ. Môi trường làm việc cầu tiến, thân thiện, đội ngũ nhân sự năng động và tâm huyết, áp ứng trọn vẹn mong muốn một môi trường làm việc tốt cùng chế độ đãi ngộ, mức lương tương xứng với năng lực làm việc của các ứng viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Phương châm coi trọng giá trị con người, công ty chúng tôi đang tìm kiếm ứng viên năng lực, tâm huyết, nhiệt tình góp sức cùng sự phát triển lớn mạnh của công ty.