Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. PRIMARY OBJECTIVES:
- Manage and supervise the Product Department in Vietnam to ensure the operation of the Product Department proceeds in a consistent and effective way
- Research, create and launch new products and update current products to match the Easia Travel Group standard, image and value
- Support and coordinate with other departments to encourage synergies, maintain collaboration with relevant departments in carrying out processes and find out what factors need to change in a timely manner
2. MAJOR ACCOUNTABILITY/DUTIES:
Establish a production plan
- Develop and implement a plan to improve the existing production range in an efficient, effective manner
- Ensure that accurate product documents are in the database and distributed to the appropriate teams
Research and develop new products in Vietnam
- Conduct a market analysis (client profile, expectations, etc) to identify gaps in the product range
- Conduct an analysis of competitors products and pricing to ensure Easia is offers the most innovative and best value products
- Create detailed inspection plan and goals
- Develop relationships with key communities, people and suppliers needed for successful production
- Conduct in-the-field research and testing
- Design detailed product notes: sales notes, quotations, operations notes
Communicate Product updates
- Distribute effective product updates internally (sales teams, operations teams, station offices)
- Update sales offices on any new products or product changes
- Inform valued agents of product updates in a timely manner
- Ensure all information in the database and website is accurate and up-to-date
- Work closely with local suppliers to ensure they understand the value of our products and deliver them at the highest standard
- Communicate with fellow product managers to inspire creativity, reinforce Easia product goals and establish consistency across all destinations
- Regular communication with Head of Product on developments in the VN offices
Monitor Quality of Products
- Conduct regular product evaluations (in-the-field inspections, reviewing feedback)
- Adapt successful products to various other markets
- Improve existing products that are not selling well or delivering the highest quality possible
- Remove products that show no potential and ensure that there are no negative impacts on our clients or valued local partners/communities when stopping sales on a product
Promote new product to the markets
- Coordinate with sales teams for promote the new products to the Markets
- Coordinate with sales & Marketing to create agent-specific brochure programs, inspection trips and exclusive products
- Contribute to Easia's marketing team by designing and submitting quality pictures, factsheets and articles for newsletters
Supervise and Support Vietnam product teams (Hanoi, Danang, Saigon)
- Conduct regular product training and operations training in each destinations
- Assist in evaluation of guides and suppliers (drivers, vehicles, restaurants and hotels) in each destination
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency:
- Fluent in English/French language
- Strong knowledge of the tourism field, including hotel and tourism management
- Strong leadership and management skills
- Creative, dynamic and possesses good knowledge about products and destinations in Vietnam
- Strong analytical, problem-solving and decision-making skills
- Strong presentation skills
- Strong communication skills
- Strong planning and organisational skills to balance and prioritise work
- Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
University: Bachelor’s or Master’s in Hotel / Tourism / Foreign Languages / Economics or other related fields
3. Experiences
- At least five years of experience in the tourism industry
- At least two years of experience in a similar position
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập và điều hành bởi những người đam mê và giàu kinh nghiệm về CNTT và Viễn thông nhưng Viscom vẫn liên tục cải tiến, đổi mới để tăng sức cạnh tranh và phục vụ Khách hàng và người tiêu dùng ngày càng tốt hơn. Viscom là Công ty tiên phong trong việc thực hiện chính sách bảo hành đổi ngay cho người tiêu dùng cho rất nhiều dòng sản phẩm. Được Khách hàng và người tiêu dùng đánh giá rất cao. Đến nay Viscom đã có chặng đường 16 năm kinh nghiệm. Hiện nay chúng tôi đã có hơn 1.000 Đại lý bán lẻ, các siêu thị điện máy, máy tính, các Công ty máy tính thương hiệu, các Công ty dự án, các Công ty Viễn thông. Hệ thống Đại lý có mặt trên 63 tỉnh thành tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Công ty tiên phong trong việc thực hiện chính sách bảo hành đổi ngay cho người tiêu dùng cho rất nhiều dòng sản phẩm. Được Khách hàng và người tiêu dùng đánh giá rất cao. Đến nay Viscom đã có chặng đường 16 năm kinh nghiệm. Hiện nay chúng tôi đã có hơn 1.000 Đại lý bán lẻ, các siêu thị điện máy, máy tính, các Công ty máy tính thương hiệu, các Công ty dự án, các Công ty Viễn thông. Hệ thống Đại lý có mặt trên 63 tỉnh thành tại Việt Nam.