Mô tả công việc
- Meet, greet, and direct Guests who enter the lobby area, asking all guests and visitors if they require assistance.
- Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
- Seek verbal feedback from customers regularly and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner
- Be smart and well-groomed at all times and maintain a friendly cheerful attitude
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
- Assist in facilitating a fast, smooth, and pleasant check-out
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that that accorded special status by the hotel are highlighted to Management and necessarily related functions are actions
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, and city and local information to promote and upsell the hotel’s products and services whenever possible
- Responsible for arranging flowers and fruits for in-house and arrival guests
- Co-ordinate with the Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognized and welcome
- Handles guests’ complaints or requests and liaises with the department concerned to ensure immediate follow-up
- Check the guest birthday list daily for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests
- General understanding of the Front Office and House Keeping operations regarding guest accommodation
Quyền lợi được hưởng
- Salary negotiated directly during the interview
- Working hours: 5 days/week, 2 days off/week.
- 100% Service charge bonus right at the beginning of the probationary period + Bonuses for holidays, Tet, 13th month salary.
- Delicious meals during the shift with neat uniforms.
- Full social insurance according to the law + Bao Minh 24h accident insurance for employees.
- Super friendly team, enthusiastic support.
- Surprise gifts on special occasions during the year.
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY CP XNK DƯỢC PHẨM HÀ THANH (Q.441) được thành lập từ năm 2009, tiền thân là quầy thuốc 441. Với nhiều năm hoạt động và phát triển cùng với đội ngũ dược sỹ, cử nhân và nhân viên giàu kinh nghiệm yêu nghề. Đến nay chúng tôi đã là một trong những Công ty phân phối thuốc tân dược, TPCN, TPBS tốt nhất trên thị trường miền bắc nói chung và thành phố Hà Nội nói riêng.
Sau nhiều năm kinh nghiệm cùng với sự ủng hộ quý giá và góp ý tích cực từ phía chuyên viên ngành dược, khách hàng thân thiết, Công ty chúng tôi đã không ngừng học hỏi, đúc rút kinh nghiệm để hoàn thiện chính mình đem lại cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất rõ ràng về nguồn gốc, đảm bảo về chất lượng, rẻ nhất về giá.
https://duocphamhathanh.vn là trang Web chính thức của Công ty được chúng tôi dựa trên quy trình chuyên nghiệp đưa vào hoạt động với mục đính giúp khách hàng cập nhật thông tin hàng ngày về giá và có nhiều sự lựa chọn khi đặt hàng, chính xác về chủng loại, đảm bảo về số lượng, giảm thiếu tối đa những sai sót và tiết kiệm thời gian. duocphamhathanh.vn với hơn 10.000 sản phẩm được cập nhật hàng ngày trên trang Web bán buôn trực tuyến của Công ty sẽ đáp ứng được Quý khách.
Với phương châm “trao dịch vụ - nhận niềm tin”, chúng tôi tin rằng sẽ luôn giữ được niềm tin với Quý khách hàng và hợp tác bình đẳng giữa hai bên.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2009
Mission
- Chúng tôi sẵn lòng thực hiện các yêu cầu và cuộc gọi điện thoại 24/7 để bạn có thể giải quyết mọi vấn đề bạn cần. Chuyên gia của chúng tôi sẽ có mặt ngay để khắc phục sự cố trong thời gian sớm nhất.