Việc làm BIN CORPORATION GROUP JSC

Cập nhật 19/06/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ  TẬP ĐOÀN BIN CORPORATION
Customer Services
BIN CORPORATION GROUP JSC 2.8★
60 đánh giá 21 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/03/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 507B Huynh Tan Phat Street, Tan Thuan Dong Ward, District 7, Ho Chi Minh City

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

13th month salary
Health insurance, social insurance
Company annual trip for all employees

Mô Tả Công Việc

We are looking for the best talent in the industry to join our incredible our team. We’re expanding across the globe and are looking for passionate people to join us.

The role is fast-paced, rewarding, and incredibly diverse and is best suited for those who thrive in a dynamic online chat, email, and telesales environment. Our dedicated team offers endless support for every single member of our team – so even if you’re new to the travel industry, we’ll be with you every step of the way to help get your career off to a flying start.

*** KEY RESPONSIBILITIES
● Support global customers and partners.
● Check customer emails every day and answer their questions about our services, quotes, or related things.
● Monitor online transactions, support our clients and make payments via the Internet.
● Build strong relationships with customers and partners.
● Handle customer services inquiries and solve issues arising from customers/forwarders/third parties relating to the order processing, if any.
● Send quotations & catalogs, prepare contracts, and other certificates/confirmation notifications if client requests.
● Send arrival notice & payment request reminders to clients.
● Cooperate with other departments or related partners to supply services for clients.
● Make a report or other tasks as your leader requests.

Yêu Cầu Công Việc

*** KEY REQUIREMENTS
● Communication skills including negotiation and presentation skills
● Proficiency in Microsoft Office and other travel-related software
● Fluent in English communication skills (writing and speaking)

*** KEY KNOWLEDGE AND SKILLS
● At least 2 years of experience
● Experience in travel and working with foreigners are big pluses.
● Skills in document preparation and management
● Ability to work independently and take initiative
● Persuasive, active listening, good communication, and building business relationships
● Dynamic, creative and able to work under pressure

*** KEY CORE BEHAVIOURAL COMPETENCIES
● Achievement orientation – focuses on achieving results, performing required tasks, prioritizing tasks, and looking for solutions to problems.
● Customer service – thinks of internal and external customers when making decisions and performing tasks. Ensures all customer needs are met.
● Accountability – takes ownership of key responsibilities and the achievement of results related to main responsibilities and tasks.
● Teamwork – works well with other people both on a one-to-one basis and in groups; works well as a member of a team to achieve a shared goal.
● Initiative – uses skills and knowledge to take action to solve problems and improve company processes and procedures.
● Communication – able to communicate effectively with others using a range of methods including verbal, written, graphic (presentations), or other types of communication.
● Learning orientation – aware of areas where personal improvements can be made and look for ways to learn and develop skills.


*** Benefits:
• Competitive salary: Competency-based pay
• 13th-month salary
• Tet bonus based on seniority and capacity
• 10% salary bonus on special occasions: 30/4, 2/9, 1/1.
• Allowance based on labor law (Children's Day, Mid-Autumn Festival, Wedding, Maternity).
• Health insurance, social insurance.
• Professional training during a probation period.
• Positive working environment: kindly, dynamic, and creative
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ  TẬP ĐOÀN BIN CORPORATION
BIN CORPORATION GROUP JSC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
507B Huỳnh Tấn Phát, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Bin Corporation Group là Tập đoàn quốc tế đa ngành được thành lập vào năm 2009, bởi doanh nhân Lê Hùng Anh. Tập đoàn có trụ sở tại TP. HCM (Việt Nam) và mở rộng quốc tế với các văn phòng đại diện tại Singapore, HongKong, Lithuania, Canada, Hoa Kỳ. Các lĩnh vực Bin Corporation Group đang hoạt động bao gồm tư vấn quản lý doanh nghiệp, tư vấn tài chính, tiếp thị kỹ thuật số, thương mại điện tử, du lịch, bất động sản, công nghệ. Tập đoàn phát triển hệ sinh thái đa dịch vụ với sứ mệnh "Sự phát triển của khách hàng là mục đích hoạt động của chúng tôi". Với khách hàng doanh nghiệp, chúng tôi hỗ trợ phát triển, nâng tầm giá trị và vị thế cho doanh nghiệp của họ. Bên cạnh đó, chúng tôi đề cao sự tiện lợi, tính nhanh chóng, chi phí hợp lý khi cung cấp dịch vụ cho khách hàng cá nhân trên toàn cầu. Từ thế mạnh là nền tảng công nghệ và con người, chúng tôi liên tục nâng cấp chất lượng dịch vụ để tạo lợi thế cạnh tranh tại các quốc gia tiềm năng thuộc thị trường châu Âu, châu Mỹ và châu Á.

Review BIN CORPORATION GROUP JSC

2.8
60 review

06/07/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Khống đóng bảo hiểm full lương, không có văn hóa công ty, đấu đá nội bộ khá căng, sếp không có chuyên môn làm chậm tiến độ (RC)

10/01/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty phù hợp sinh viên mới ra trường môi trường ổn định, nhiều dự án, deadline thoải mái, nhưng công việc khá nhiều (RC)

15/12/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Lương thấp so với mặt bằng chung, công việc khá nhiều, công ty nhiều quy định, trả lương đúng hạn, có trợ cấp mùa dịch (RC)

Bạn làm việc tại BIN CORPORATION GROUP JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BIN CORPORATION GROUP JSC

BIN CORPORATION GROUP JSC

Click để đánh giá