Mô tả công việc
Quality assurance operation & training
Observe online class directly or via records as scheduled or when needed;
Conduct onboard training or other necessary training for teachers when needed;
Coordinate to reconcile conflicts; complaints between teachers and students;
Assign and record office tasks to teachers properly and effectively;
Follow up with the teacher on completing class feedback and reports;
Coordinate with the teacher in accessing suitable teaching resources; methodology, etc.
Check and approve teaching hours on time;
Support resolving emergency issues in classes when needed;
Attend and conduct observations and academic ranking to candidates while attending demos
Process, policies, and regulation
Support to check, monitor, remind and guide teachers and subordinates (if any) to follow the rules and regulations;
Support team members in handling requests and concerns from teachers;
Collaborate with team members in maintaining the TED operation in the right standard;
Follow all working procedures, policies, rules, and regulations of TED;
Participate in researching and revising processes annually or when needed;
Update and make necessary reports;
Other
Other ad hoc assignments required by Line manager.
Yêu cầu công việc
Skills & Abilities
Have good skills in verbal and non- verbal communication;
Experienced in researching and problem solving skills;
General & Specialist Knowledge
Teaching Certificate (TEFL/ TESOL/ CELTA) is anadvantage;
English proficiency (IELTS/ TOEIC/ Other) being equivalent to C1 in CEFR Level or upwards;
Education & Training
At least Bachelor degree in English Teaching or relating majors;
Relevant Experience
At least 01- 03 years experience in teaching and former experience in academic operation;
Special Requirements
Should be a team player; highly disciplined; proactive and tech- savvy
Computer literacy – MS Office; G- suit; CRM, etc
Quyền lợi
14 days annual leave
Opportunities to promote to higher positions
Health insurance for all employees
Provide laptops for employees
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-29 19:05:02
Công ty Savimex thành lập ngày 29/8/1985 với tên gọi là Công ty hợp tác kinh tế và xuất nhập khẩu với Lào (Saigon–Vientianne import export company, viết tắt là Savimex), bắt đầu việc kinh doanh của mình bằng hoạt động hợp tác với Lào để khai thác gỗ xuất khẩu và cung cấp cho Lào và hàng công nghiệp tiêu dùng ở TPHCM.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp cho gia đình
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1985
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành