they will be evaluated on:
Apply the tailoring company process to adapt with the specific project needs.
Participate in and chair the project and QMS process reviews.
Take part in auditing projects to make sure the project to align with the agreed working process
and ensure the quality of final product
- Work as process consultant for each project and project team.
- Involve in the entire software development process to ensure the quality of the final
product. Create QA plan for each project.
- Inspections, audits, and any other requirements specified for an application;
- Verify or determine whether products or services meet or exceed customer
expectations
- Evaluate the quality of the work products (Project Planning, Project Management
Activities, SRS, URD, Review Code...) of software projects and evaluate the
performed processes, standards, work products, and services against the applicable
process descriptions, standards, and procedures.
- Identify and document noncompliance issues. Ensure that noncompliance issues are
addressed.
- Provide feedback to project staff and managers on the results of quality assurance
activities.
- Support the project team in preventing the risk and corrective action plan for project.
Provide advice and guidance to less experienced colleagues (AQA, QA).
Train/Coach employees to build quality awareness in company.
Plan, maintain and improve company processes.
Work on the process improvement & develop new processes for any missing area.
Collect and analyze data for process database after milestone of projects.
Implement quality goals and strategies, support updated documentation, support orientation,
review SDLC model and pair-match reviews with specific entry/exit deploy criteria.- At least two (2) years of experience in audit software development. Have CSQA certificate is plus.
- Acknowledge many software project types in a software outsourcing company.
- Strong knowledge of CMMI.
- Understand Statistic concept and Quality tool.
- Understand Agile Software Development Process, SCRUM, KANBAN... Knowledgeable about Quality Management System (QMS) principles (ISO, ITIL, TQM, etc.) is plus.
- Good English. Strong communication skills, be good at documenting work, and must be able to work well with different groups.
- Diagnostic and problem-solving skills.
- Decision making.
- Time management.
- Technical aptitude to quickly learn new software products.
- Able to understand, and convey, the Developers and the Customers viewpoints.13-month salary per year.
Performance bonus (up to 2-month salary)
Hybrid Working Model
Social - Health - Insurance paid fully.
Flexible option bonus for good performers & retention bonus for outstanding performers
Healthcare: Annual health check-up, Premium Health Insurance (plus 1 slot for your dependent)
Annual leaves: 14 - 18 days
Clubs program: Football, Badminton, Swimming, Tennis, Rock, Yoga...
Training courses: Technical skills - Soft skills - English
Công ty cổ phần INNOTEK được thành lập ngày 23 tháng 5 năm 2011 với vốn điều lệ: 6.000.000 USD. Nhà máy INNOTEK được xây dựng tại KCN Quế Võ II, tỉnh Bắc Ninh và bắt đầu sản xuất tháng 01 năm 2012.
● Nhận thấy nhu cầu nội địa hóa và hưởng ứng chủ trương khuyến khích phát triển ngành sản xuất linh kiện phụ tùng ô tô-xe máy và ngành công nghiệp phụ trợ của Chính Phủ. INNOTEK được thành lập và phát triển như một nhà tiên phong trong việc cam kết cung cấp các sản phẩm có chất lượng tốt nhất, giá cả hợp lý nhất phục vụ cho các công ty trong nước và xuất khẩu.
● Qua hơn 12 năm hình thành và phát triển, INNOTEK đã và đang là đối tác tin cậy của các công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất ô tô-xe máy và các ngành công nghiệp phụ trợ ,cơ khí xây dựng, máy nông nghiệp, ngành thực phẩm....
● Với phương châm luôn đáp ứng tốt nhất mọi yêu cầu và làm thỏa mãn khách hàng, INNOTEK đã đầu tư các dây chuyền máy móc mới nhập khẩu hoàn toàn từ Nhật Bản, Đài Loan như các máy dập SEYI từ 25 tấn đến 300 tấn có bộ cấp phôi tự động, các Robot hàn tiên tiến của hãng Yaskawa, OTC, máy uốn dây CNC, máy tiện CNC... cùng đội ngũ cán bộ công nhân viên có tay nghề cao, đam mê với công việc. Vì thế, INNOTEK có thể đáp ứng được những đơn hàng có yêu cầu khắt khe về kỹ thuật, chất lượng sản phẩm cũng như các đơn hàng có số lượng lớn.
● INNOTEK luôn xác định chất lượng là sự sống còn của doanh nghiệp, vì thế bên cạnh những thiết bị đo cần thiết như thước đo cao, thước cặp... công ty chúng tôi còn trang bị máy đo 3 chiều Faro được nhập khẩu từ Mỹ, máy soi kính hiển vi Mitutoyo, máy đo độ cứng, máy kéo nén, máy phun muối để có thể kiểm soát chất lượng sản phẩm tốt nhất trước khi giao tới khách hàng.
● Ngoài ra, để đáp ứng cho việc thiết kế, chế tạo và sửa chữa khuôn gá, INNOTEK cũng đã đầu tư mua máy móc trang thiết bị tiên tiến nhất như máy cắt dây, trung tâm gia công phay CNC, các loại máy mài, máy phay vạn năng, tiện vạn năng, máy cưa, máy khoan, taro... nhằm duy trì ổn định quá trình sản xuất cũng như khắc phục sự cố một cách nhanh chóng nhất, đáp ứng tiến độ cho khách hàng.
● Năm 2019, INNOTEK đã được đánh giá và cấp chứng chỉ hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015 và hệ thống quản lý môi trường ISO14001:2015 của tổ chức chứng nhận Tuv nord, một tổ chức chứng nhận hàng đầu thế giới. Việc áp dụng thành công ISO trong công ty, duy trì 5S trong nhà máy và cải tiến liên tục hệ thống quản lý chất lượng, quản lý môi trường là lời cam kết đảm bảo quy trình sản xuất đạt tiêu chuẩn từ khâu đầu vào đến khi xuất kho, cam kết cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất, đảm bảo về môi trường trong và ngoài nhà máy, tuân thủ theo đúng quy định của Pháp luật.
● Đến với INNOTEK, Qúy khách hàng sẽ thật sự hài lòng về chất lượng sản phẩm, giá cả, dịch vụ bán hàng và sau bán hàng hoàn hảo nhất.