Mô tả công việc
Controls flow of cash into and out of the hotel and prepares the daily deposit in a timely and accurate manner:
- Removes contents of drop safe and envelopes in presence of a witness.
- Determines if the proper amount of cash has been deposited by comparing the actual amount dropped, to the cashiers’ reports or shift closing.
- Prepares change orders for hotel; ensures petty cash vouchers are filled out in accordance with Brand policies and procedures.
- Prepares over/short report by cashier for management on regular basis.
- Prepare reimbursement of cashier’s floats – ‘due backs’.
- Balances the safe after all deposits and at the end of the day.
- Prepares all deposits for pick-up, endorses cheques list for Accounts Receivable, fills out deposit slip, and fills out armoured car service log book.
Issues safety deposit box keys as needed:
- Draws up contracts for new cashiers before issuing deposit boxes.
- Performs bank audits on all safety deposit boxes as scheduled.
- Verifies banks to contracts when keys are turned in.
- Voids contract, returns all money to safe and returns keys to proper place.
- Maintain a copy of all current House Bank contracts, all must be signed by the cashiers.
Handle petty cash payments:
- Prepare month end journal for petty cash expenditure.
- Ensure all policies and procedures are adhered to with regards to petty cash expenditure.
Maintain foreign exchange:
- Provide foreign exchange sale rates for Front Office daily.
- Prepare foreign exchange receipts for banking.
- Follow up credit card enquiries daily.
- Liaise with other cashiers regarding discrepancies and resolve any problems. Provide additional training to cashiers when errors are constantly occurring.
- Ensure all internal controls are in place to minimise fraud in cash handling.
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
- Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Adheres to hotel policies and procedures
- Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
- Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
- Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
- Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
- At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
- Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
- Attends work on time as scheduled
- Follows safety and security rules and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred
- One year accounting experience, preferable in a hospitality environment.
- Advanced experience with Microsoft Office Suite.
- Experience with accounting software.
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần INNOTEK được thành lập ngày 23 tháng 5 năm 2011 với vốn điều lệ: 6.000.000 USD. Nhà máy INNOTEK được xây dựng tại KCN Quế Võ II, tỉnh Bắc Ninh và bắt đầu sản xuất tháng 01 năm 2012.
● Nhận thấy nhu cầu nội địa hóa và hưởng ứng chủ trương khuyến khích phát triển ngành sản xuất linh kiện phụ tùng ô tô-xe máy và ngành công nghiệp phụ trợ của Chính Phủ. INNOTEK được thành lập và phát triển như một nhà tiên phong trong việc cam kết cung cấp các sản phẩm có chất lượng tốt nhất, giá cả hợp lý nhất phục vụ cho các công ty trong nước và xuất khẩu.
● Qua hơn 12 năm hình thành và phát triển, INNOTEK đã và đang là đối tác tin cậy của các công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất ô tô-xe máy và các ngành công nghiệp phụ trợ ,cơ khí xây dựng, máy nông nghiệp, ngành thực phẩm....
● Với phương châm luôn đáp ứng tốt nhất mọi yêu cầu và làm thỏa mãn khách hàng, INNOTEK đã đầu tư các dây chuyền máy móc mới nhập khẩu hoàn toàn từ Nhật Bản, Đài Loan như các máy dập SEYI từ 25 tấn đến 300 tấn có bộ cấp phôi tự động, các Robot hàn tiên tiến của hãng Yaskawa, OTC, máy uốn dây CNC, máy tiện CNC... cùng đội ngũ cán bộ công nhân viên có tay nghề cao, đam mê với công việc. Vì thế, INNOTEK có thể đáp ứng được những đơn hàng có yêu cầu khắt khe về kỹ thuật, chất lượng sản phẩm cũng như các đơn hàng có số lượng lớn.
● INNOTEK luôn xác định chất lượng là sự sống còn của doanh nghiệp, vì thế bên cạnh những thiết bị đo cần thiết như thước đo cao, thước cặp... công ty chúng tôi còn trang bị máy đo 3 chiều Faro được nhập khẩu từ Mỹ, máy soi kính hiển vi Mitutoyo, máy đo độ cứng, máy kéo nén, máy phun muối để có thể kiểm soát chất lượng sản phẩm tốt nhất trước khi giao tới khách hàng.
● Ngoài ra, để đáp ứng cho việc thiết kế, chế tạo và sửa chữa khuôn gá, INNOTEK cũng đã đầu tư mua máy móc trang thiết bị tiên tiến nhất như máy cắt dây, trung tâm gia công phay CNC, các loại máy mài, máy phay vạn năng, tiện vạn năng, máy cưa, máy khoan, taro... nhằm duy trì ổn định quá trình sản xuất cũng như khắc phục sự cố một cách nhanh chóng nhất, đáp ứng tiến độ cho khách hàng.
● Năm 2019, INNOTEK đã được đánh giá và cấp chứng chỉ hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015 và hệ thống quản lý môi trường ISO14001:2015 của tổ chức chứng nhận Tuv nord, một tổ chức chứng nhận hàng đầu thế giới. Việc áp dụng thành công ISO trong công ty, duy trì 5S trong nhà máy và cải tiến liên tục hệ thống quản lý chất lượng, quản lý môi trường là lời cam kết đảm bảo quy trình sản xuất đạt tiêu chuẩn từ khâu đầu vào đến khi xuất kho, cam kết cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất, đảm bảo về môi trường trong và ngoài nhà máy, tuân thủ theo đúng quy định của Pháp luật.
● Đến với INNOTEK, Qúy khách hàng sẽ thật sự hài lòng về chất lượng sản phẩm, giá cả, dịch vụ bán hàng và sau bán hàng hoàn hảo nhất.