Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Internal Communication:
- Drive the communication processes and timetable for change management, leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
- Make sure news is active on all social media channels.
- Create an internal communications strategy to keep employees aligned and connected to Ahamove's mission and vision.
Employee Experiences:
- Build ideas and plans to organize internal engagement programs.
- Plan internal communication campaigns to meet the different requirements of each program.
- Execute, coordinate, and collaborate with departments to implement projects.
- Assist in employee engagement projects and internal events.
Learning and Development:
- Assess training and development needs through surveys, interviews, focus groups, and communication with managers, instructors, and customer representatives.
- Create, organize, plan, and present various forms of onboarding, orientation, and skills training for employees and customers.
- Develop unique training programs to fulfill workers' specific needs to maintain or improve job skills.
- Create and/or acquire training procedure manuals, guides, and course materials.
- Maintain records of training and development activities, attendance, results of tests and assessments, and retraining requirements.
- Assess training materials prepared by instructors.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years in a similar position (experience in technology companies: On-demand, eCommerce is a plus);
- Experience setting KPIs for measuring the success of social media strategies and reporting on success;
- Having strong skills in creating content, independently raising ideas for internal and external events;
- Writing compelling copy and crafting messages for an internal audience;
- Building and managing positive relationships with stakeholders;
- Project management and developing systems to improve efficiency;
- Problem-solving skills: giving and receiving feedback;
- Understanding and appraising the benefits of current digital communications and technology.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 1,000 USD
SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.
Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.
Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.
Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.
Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.
Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Môi trường làm việc toxic không nên vào