Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn 1.0 ★

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Cập nhật 11/12/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
People & Culture Assistant
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 10 - 11 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Founded in 2009, Magestore is one of the long-standing technology companies providing Point of Sales (POS) solutions that enhance the in-store sales experience for retail businesses. Positioned as the #1 Magento POS in the world and with a customer-centric strategy, Magestore’s products focus on medium to large customer segments and are currently experiencing significant growth in the number of new customers needing their solutions. Currently, Magestore’s team includes many veteran experts (with over 10 years of experience and numerous Magento certifications) who are looking to find new companions to elevate the product and implement solutions for even larger customers in the future.

 

What we expect you to perform

Our people are key to achieving our vision and mission, so we would like to get the highest quality via our people. As a result, we expect People & Culture

Assistant to perform below tasks:

1.Talent Acquisition: Recruitment Marketing and Employer Branding

  • Supporting recruitment, onboarding, learning, diversity, performance review as well as policy review

2.Employee Experience & Culture Building: Digitalize employee experience and Culture building

  • Ability to and a deep commitment to creating environments people can thrive in
  • Assisting project manager to optimize team’s procedure to increase the whole team’s efficiency

3.Learning and Talent Development

  • Coordinating internal training programs: planning, facilitating and handling all the issues arisen; supporting trainers and trainees to ensure the success of the programs
  • Using and continually developing leadership and management skills
  • Having an infectious can-do attitude that inspires others and potentially holds FIRE values

 

Join BSS, if you

  • Bachelor’s Degree required, at least 6 months of full-time working experience in any fields
  • Good communication and organization skills
  • Enthusiastic, enjoy working with people and flexible in resolving conflicts with others
  • Computer literacy, especially Microsoft Word/Excel or Google Sheets/docs. MOS certification is a plus
  • Candidates with experience in project coordination is also preferred

 

To be a BSSer, you will have

  • Salary: 9-12M. (Review after the first 2 months and every 6 months);
  • Seniority bonus, KPI bonus, birthday gift,…
  • Build the core people and operational processes to increase the quality
  • Be strategic and make data-driven decisions
  • Trained by PMP project manager and certified solution specialists;
  • Free tea & coffee & borrow books;
  • Office with a great view from the 14th, 16th, 18th and 19th floor and creative workplace design (massage chair, PS5…);
  • The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel…) organized by the Company;
  • Monthly in-house coaching and mentor programs;
  • Working hours are 5 days/week (Monday to Friday);
  • Advancement opportunities are available;
  • Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.


Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
L17-11 Tầng 17, Tòa nhà Vincom Center, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1

SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.

Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.

Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.

Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.

Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.


Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

1.0
1 review

09/01/2025
Sales bất động sản tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc toxic không nên vào

Những nghề phổ biến tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Bạn làm việc tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Click để đánh giá