Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn 1.0 ★

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Cập nhật 11/12/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Human Resources Generalist
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 27/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- số 6, ngõ 82 Duy Tân,Hà Nội

Mô tả công việc

Office Admin work:

  • Assist the GM in managing office operations to ensure smooth and efficient functioning.Ensuring the office environment is clean, organized, and conducive to work
  • Providing administrative support to different teams or departments. Assisting with project coordination and logistics
  • Supervise office maintenance including infrastructure, electric equipment, air conditioners, water systems, etc.
  • Be in charge of Asset and Inventory Management
  • Assisting with invoice processing and billing
  • Manage petty cash and properly administer common expenses, purchase requests
  • Be in charge of purchasing, preparing monthly payment list
  • Prepare a yearly budget and manage/maintain the budget of the department.
  • Support AGV members or clients during their stay in Vietnam including accommodation reservation, airport pick-up, tour booking, and any other assistance upon guests’ requests.

HR work:

  • Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees’ information;
  • Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
  • Monitor and manage employee time off requests, including sick leave, vacation
  • Follow up staff performance appraisal; renewal of labor contracts, update of employees’ promotion, transfer, termination and exit interview;
  • Maintain compliance with local labor laws and regulations
  • Monthly registration for new employees and reporting of social health and unemployment insurance (SHUI); Register for dependent relief
  • Coordinate and organize employee training sessions and maintain training records
  • Assist with the development and implementation of HR policies and procedures
  • Assist in organizing internal and external events
  • Assist with recruitment activities, such as posting job ads, scheduling interviews
  • Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor degree in human resources, business administration, law or relevant
  • 2+ years experience in Human Resource or administration field.
  • Good negotiation skill
  • Excellent in risk management
  • Well-planning and managing multi-jobs/ projects
  • Excellent communication skills in both English and Vietnamese
  • Excellent Office and MS Office skills
  • Strong attention to detail and accuracy
  • Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information
  • Ability to work independently and prioritize tasks effectively
  • Knowledge of HR policies and procedures

Quyền lợi được hưởng

What could we offer you?

  • Working and growing with a group of diverse talents that is cross-functioning, self-organizing, and empowered to deliver values to our clients.
  • Various in-house training programs: technical training from experts, quarterly seminars, Cloud-services training program, soft skills sharing sessions, etc.
  • Enjoy a professional working environment, where people assess each other honestly, communicate openly and support each other enthusiastically.

Attractive bonuses and compensations:

  • Salary: Competitive salary
  • 13-month salary
  • Performance review once a year, special review in 3-6 months for outliers
  • Health, Unemployment and Social insurances
  • Annual health check-up
  • 12 Vacation days + Extra leave (+2 days for every 5 years of work)
  • Welfare visits

Various indoor and outdoor activities including:

  • Company trip, year-end party, team building gathering
  • Having fun as you work, learn, and play.
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
L17-11 Tầng 17, Tòa nhà Vincom Center, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1

SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.

Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.

Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.

Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.

Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.


Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

1.0
1 review

09/01/2025
Sales bất động sản tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc toxic không nên vào

Những nghề phổ biến tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Bạn làm việc tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Click để đánh giá