Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn 1.0 ★

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Cập nhật 11/12/2024 15:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
HR Specialist
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 06/02/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, HCM

Mô tả công việc

Overview

This position is accountable for handling administrative requests and queries from Manager Office Administration to efficiently support employees in other Functions when required.


Responsibility

1. Make payments and manage office expense

• Make payment for office expenses including office rental, apartment rental to expatriates, car rental, electricity, water, internet, and telecommunications expenses

• Make payment for office supplies, equipment and stationery expenses

• Make payment for contracts on SAP/ERP

• Submit timely reports and prepare presentations/proposals on office expenses at the request of Manager Office Management

• Coordinate with the Manager Office Management to ensure cost efficiency and compliance with approved budget.


2. Perform clerical work, filing and controlling documents and sealing

• Receive document hand-over from other departments

• Classify, archive legal and administrative records of the company

• Ensure safety and accessibility in document filing

• Manage corporate seal and make stamping on certified documents according to the assignment of Manager Office Management

• Prepare monthly report on corporate seal publishment


3. Delivery

Yêu cầu công việc

Background / Experience

• Associate’s degree or higher in Economics/ Business Administration, Archives - Records Management or related fields

• At least 1 year of experience in administration, customer service, secretary or similar roles

• Knowledge on administrative and secretarial procedures, document processing software, records management, knowledge on templates and formats standardization

• Experience in Reception, Events is an advantage

• Proficient in MS Office and office management software

• English Proficiency

Specific job skills

• Good understanding of office management procedures

• Filing / document management skills (hard/soft copies)

• Office equipment supervising

• Customer service skills

• Excellent organizational and task management skills

Competencies

• Analyzing, processing information and decisions making skills

• Time management and work planning skills

• Flexibility skills

• Communication skills

• Teamwork skill

Mindsets & behaviors

• Proactive and agile

• Builds relations

• Optimistic, open-mind

• Integrity, Professional and Ownership (Core values)

Quyền lợi được hưởng

Participate fully in training, internal sharing, communication programs and events organized by Company
Delivery benefits to employees, organize internal activities and maintain workplace cleanliness
to employees, organize internal activities 20%

and maintain workplace cleanliness

• Coordinate with the Receptionist to implement the benefit regimes

to all employees according to the company's policies

• Support administrative team in organization of company’s events

when assigned

• Allocate work to Tea ladies, ensuring the office is always clean and

well-ordered.

• Perform other tasks at the request of Manager Office Management


Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
L17-11 Tầng 17, Tòa nhà Vincom Center, Số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1

SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.

Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.

Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.

Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.

Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.


Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

1.0
1 review

09/01/2025
Sales bất động sản tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc toxic không nên vào

Những nghề phổ biến tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Bạn làm việc tại Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn

Click để đánh giá