Việc làm Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát

Cập nhật 21/08/2024 18:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát
Tenants Relation Manager (Trưởng Phòng Quản Lý Khách Thuê)
Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát
11 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 90
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 90
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 24/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bảy

Chi tiết công việc

Mô tả công việc
  • Working with the Management Team, the TRD Manager may be assigned or required to carry out specific projects aimed at improving standards within the Crescent Mall, for example customer care, or standard of service of contractors, reviewing all centre facilities, equipment & furniture.
  • Directly liaise with the retailers within the Crescent Mall in the first instance, being their first point of contact for any issues the retailer would like to discuss, resolving or escalating as appropriate as soon as the Lease Offer is signed.
  • Assist in overseeing the customer service and mall commercialization aspects of Centre Management.
  • Perform “Walk around” every day to highlight any area which has an adverse effect on either the operation, or presentation of the Centre.
  • Ensure tenants are compliant with legal obligations as provided for in the Lease
  • Agreement including Tenant Handbook rules and regulations.
  • Keep abreast of market trends to determine the need for improvements in the mall.
  • Analyse sales and revenue reports and make forecasts
  • Assisting with rent collection and arrears control where required
  • Assisting the General Manager and Finance Department in maintaining absolute accurate records at all times of documentation including tenancy schedule, financial statements, leases and retailer files.
  • Perform special projects and other responsibilities as assigned.
Yêu cầu ứng viên
  • Tertiary qualifications with relevant management experience of at least 5 years working in a similar position.
  • Advanced knowledge of Retail Management and Customer Service.
  • Demonstrate Team Leadership and Client Liaison experience
  • Ability to recognize problems or safety hazards and act upon same immediately, troubleshooting and implementing problem-solving skills.
  • Ability to react quickly in emergency situations and make decisions which may involve the safety of others or a significant amount of money.
  • Fluency in Vietnamese and English, both oral and written essential.
  • Able to work evenings, early mornings, weekends and/or holidays
Quyền lợi
  • BHXH Full lương
  • Bảo hiểm tư nhân sau thử việc
  • Lương tháng 13
  • Các khoản thưởng trong năm
  • Company Trip
  • Và nhiều phúc lợi khác
Địa điểm làm việc
  • Hồ Chí Minh: 101 Tôn Dật Tiên, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Quận 7
Thời gian làm việc
  • Thứ 2 - Thứ 7 (từ 08:30 đến 18:00)
Khu vực
Báo cáo
Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát
Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Cụm CN Châu Phong, thôn Châu Cầu, xã Châu Phong, huyện Quế Võ, tỉnh Bắc Ninh, việt Nam

Công ty Thuận Phát tự hào là một trong những công ty xuất nhập khẩu , sản xuất và phân phối giấy tiêu dùng lớn nhất Việt nam.

Thuận Phát là công ty tiên phong đưa sản phẩm giấy vệ sinh , khăn giấy rút và các khăn giấy đa năng khác được sản xuất 100% bột giấy nguyên chất vào thị trường Việt Nam . Hướng dẫn người tiêu dùng hiểu biết và nhận thức cao hơn về chất lượng sản phẩm giấy được sử dụng hàng ngày

Những nghề phổ biến tại Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát

Bạn làm việc tại Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát

Công Ty CP Sx Và Tmqt Thuận Phát

Click để đánh giá