Mô tả công việc
TASKS CLARIFYING
• Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay.
• Greet guests, guide guests to check in, check out, and answer information related to the resort's products and services.
• Grasp information about customers' special requests to serve promptly. Keeps current on resort accommodations, services and area attractions.
• Stays current with developments in the Resort and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.
• Responsible for checking and updating all information of guests who have checked in to the software and system.
• Responsible for checking and comparing information on room rates, room types, etc. between the guest's booking records and the system, correcting and reporting to superiors or related departments if detecting discrepancies.
• Responsible for coordinating with relevant departments to handle arising and requests of guests during the night shift.
• Responsible for checking the expenses incurred by the guests at the end of the day, comparing them with the management system software, storing the documents in the guest's file.
• Responsible for performing the "end" of the day on the management software.
• Perform check-in and prepare guest check-out the next day.
• Responsible for checking and sending relevant reports (revenue reports...).
• Adhering to credit control processes, processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
• Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
• Handling foreign currencies and rely on their exchange rates in order to provide foreign exchange services to guests.
• Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
• Working with an international corporation
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Specialization: Hotel and restaurant management, accounting, service, ...
• Have at least 02 years of in the same position.
• Fluent English communication.
• Computer: Proficient in office computer.
• Other skills: communication, arrangement, presentation, problem solving, handling customer complaints.
• Characteristics: good health, honesty, enthusiasm, support, creativity in work, responsibility.
• Knowledge: Have good knowledge of basic resort, hotel and restaurant products and services.
Yêu cầu hồ sơ
Send CV / Or submit application at security gate
Nằm ngay tại vị trí Trung tâm Thành phố trên đường Nguyễn Chí Thanh – Con đường đẹp nhất Hà Nội, Khách sạn Bảo Sơn tự hào là khách sạn Quốc tế uy tín, chất lượng và đẳng cấp nhất hiện nay. Với 100 phòng nghỉ tiện nghi, hiện đại và sang trọng, Khách sạn Bảo Sơn chính là điểm dừng chân lý tưởng của du khách trong và ngoài nước mỗi khi có chuyến công tác hay du lịch cùng bạn bè và người thân.
Khách sạn 4 sao Bảo Sơn không những mang đến những nét đặc sắc của ẩm thực Á - Âu mà còn có các dịch vụ giải trí hoàn hảo, phong phú. Chính vì vậy, đến với Khách sạn Bảo Sơn, chúng tôi sẽ đem lại cho quý khách những trải nghiệm tuyệt vời và hài lòng nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Tập đoàn Bảo Sơn tự hào ghi dấu ấn trên các lĩnh vực: Đầu tư kinh doanh bất động sản, du lịch, khách sạn, khu resort, vui chơi giải trí, giáo dục đào tạo, quỹ khuyến học, y tế, nguồn nhân lực XKLĐ & Du học mang thương hiệu Bảo Sơn. Quy mô Tập đoàn Bảo Sơn với 18 công ty thành viên và trên 2000 cán bộ, công nhân viên có trụ sở hoạt động tại thủ đô Hà Nội cùng các văn phòng tại nhiều tỉnh thành trên cả nước.