![Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/538/15830-cover-app-1712580011.jpg)
Mô tả công việc
Job Summary – (Role Summary)
• As the Assistant Front Office Manager, one should act as the bridge between the front and the back office. While coordinating the operation, you will also ensure that all guests experience a fantastic stay.
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
• Customer Satisfaction (Guest Feedback, Social Media Review).
• Financial Performance (Up selling, Room Revenue, Operation Auditing).
• Showing Initiative, Problem Solving, Staff Training, Team Leading.
• Manages and motivates the Front Office team in order to provide a high standard of service for customers.
• Welcomes guests and fosters customer loyalty through his/her friendly manner.
• Develops high quality relationships with guests throughout their stay.
• Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settled directly by team members and provides a fast solution.
• Oversee and supervises guest arrivals and departures with the front office executive and duty managers.
• Provide high level of customer service and maintain a high profile in the day to day front office operations.
• Ensure that personalized service is offered to each and every guest.
• Ensures that the pricing policy and internal audit procedures are duly applied.
• Supervises the management of debtors, group and individual guest invoicing and cash operations.
• Monitor all executive floor executives to ensure maximum guest satisfaction through personal recognition and prompt cordial attention from arrival through departure.
• Review arrival list for all arrivals and VIPs to check room allocations, amenities and special requests.
• Prepare monthly and daily revenue report and circulate to all HOD's.
• Prepare Room revenue and occupancy forecast take action on rate strategies.
• Is involved in recruitment of new team members for front office.
• Integrates and trains employees, providing support for skills development.
• Ensures that all front desk employees are well presented (uniforms, personal hygiene etc), and also punctual.
• Ensures that the workplace remains clean and tidy
• Ensure team members have current knowledge of hotel products, services, facilities, events, pricing and policies and knowledge of the local area and events.
• Makes sure that the hotel's pricing policy and sales pitches are duly applied in order to optimise REVPAR
• Have a good knowledge of all systems and standard operating procedures of front office.
• Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Required Skills
• Good writing skills
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
• Strong Leadership skills in managing teams
• Ability to manage complex relationships
Qualifications
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalentExperience
• 2 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.Yêu cầu hồ sơ
![Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/538/15830-cover-app-1712580011.jpg)
Thaigroup là một trong các tập đoàn công nghiệp có tốc độ tăng trưởng nhanh tại Việt Nam trong những năm gần đây. Tiền thân là tập đoàn Xuân Thành được thành lập năm 1976, trải qua gần 40 năm hoạt động, trưởng thành và phát triển, đến nay Thaigroup đã khẳng định tên tuổi của mình trong các lĩnh vực sản xuất xi măng, xây dựng, vận tải, khoáng sản … với phương châm: chất lượng làm nên giá trị. Tại Thaigroup, chúng tôi cam kết mang tới các giá trị bền vững, gắn kết hài hòa giữa lợi ích công ty và trách nhiệm xã hội. Chúng tôi tin tưởng rằng, con người là chìa khóa tạo nên thành công của doanh nghiệp. Chính vì vậy, Thaigroup mang tới các cơ hội phát triển nghề nghiệp hấp dẫn cho các thành viên đã và sẽ gia nhập tập đoàn với nền tảng coi việc phát triển nguồn nhân lực là một trong các ưu tiên hàng đầu. Nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên tiềm năng đang mở ra khi Thaigroup đang tập trung phát triển mạnh các ngành kinh doanh cốt lõi, đồng thời mở rộng ra các lĩnh vực mới sôi động khác như khách sạn cao cấp, dịch vụ du lịch nghỉ dưỡng, sản xuất
Những nghề phổ biến tại Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup
Bạn làm việc tại Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/538/15830-cover-app-1712580011.jpg)