Việc làm Thaigroup

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công TY CP - Tập Đoàn Thaigroup
Front Office Manager / Trưởng bộ phận Lễ tân
Thaigroup
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Hoà Vang - Đà Nẵng

Mô tả công việc

• Supervises the Front Office team to ensure optimum occupancy and average room rate for the purpose of maximizing revenue. 

• Monitors Front Office, and particularly Guest Relations personnel, to ensure Le Club members and known repeat guests and other VIPs receive special attention and recognition. 
• Promotes Inter-Hotel sales and in-house facilities and monitors Front Office Marketing techniques in line with FIT marketing program. 
• Maintains inter-departmental relationships to ensure seamless customer service. 
• Liaise closely with Executive Housekeeper to ensure special guest needs, amenities and other room related requests are met.
• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under his/her control. 
• Maintains knowledge of credit policies and procedures and liaise closely with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out. 
• Compiles statistics for front office and provide reports relating to that area. Continually checks the accuracy of room count. 
• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include a review of procedures and events which warrants special handling and detailed information. 
• Communicates to the EAM/GM or his delegate all information likely to be of interest to them such as the expected arrival and departure of VIPs and all other pertinent information. 
• Maintains all procedures and adheres to them within the Mercure guidelines; in particular with emphasis on Hotel credit policy. 
• Prepares efficient work schedule for all related departments, arranging holidays and vacation, taking into consideration project occupancy and forecasts and any large group movements, especially those with early or late arrivals or departures. 
• In conjunction with other departments to prepare emergency procedures upon advice from relevant authority that cover such emergencies as Fire, Power Outage, Bomb Threat, Cyclone Warnings, etc. 
• Ensures departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule. 
• Works with Talent & Culture Manager on manpower planning and management needs 
• Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget. Performs any other task assigned based on Mercure Bana Hills French Village needs or requirements.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary offerred 

• Professional working environment 
• Free accommodation plus daily meals provided by the Hotel 
• Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group. 
• Free shuttle from Da Nang city

Yêu cầu công việc

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company. 

• Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA. 
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities. 
• Strong Leadership skills in managing teams. 
• Ability to manage complex relationships. 
• Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent. 
• 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience. 
• Type and level of experience required may vary slightly based on size and complexity of operation

Yêu cầu hồ sơ

Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
9 Đường 1 phố Khánh Thành, Tân Thành, Ninh Bình

Thaigroup là một trong các tập đoàn công nghiệp có tốc độ tăng trưởng nhanh tại Việt Nam trong những năm gần đây. Tiền thân là tập đoàn Xuân Thành được thành lập năm 1976, trải qua gần 40 năm hoạt động, trưởng thành và phát triển, đến nay Thaigroup đã khẳng định tên tuổi của mình trong các lĩnh vực sản xuất xi măng, xây dựng, vận tải, khoáng sản … với phương châm: chất lượng làm nên giá trị. Tại Thaigroup, chúng tôi cam kết mang tới các giá trị bền vững, gắn kết hài hòa giữa lợi ích công ty và trách nhiệm xã hội. Chúng tôi tin tưởng rằng, con người là chìa khóa tạo nên thành công của doanh nghiệp. Chính vì vậy, Thaigroup mang tới các cơ hội phát triển nghề nghiệp hấp dẫn cho các thành viên đã và sẽ gia nhập tập đoàn với nền tảng coi việc phát triển nguồn nhân lực là một trong các ưu tiên hàng đầu. Nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên tiềm năng đang mở ra khi Thaigroup đang tập trung phát triển mạnh các ngành kinh doanh cốt lõi, đồng thời mở rộng ra các lĩnh vực mới sôi động khác như khách sạn cao cấp, dịch vụ du lịch nghỉ dưỡng, sản xuất

Những nghề phổ biến tại Thaigroup

Bạn làm việc tại Thaigroup? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thaigroup

Thaigroup

Click để đánh giá