Mô tả công việc
- Responsible for strategic growth planning and implementing key accounts sale approaches for Rich's products in Vietnam market, which is mainly focus for frozen dessert and other assigned products.
- Execute sales strategy and drive sales of Rich's products to achieve sales, profit and other financial targets as assigned by direct line report.
- Identify special customers such as event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Develop individual plans to strengthen relationships and develop the key accounts through improved pro-active work program.
- Coordinate with products team to identify proper product category for the channel.
- Join meeting with end-users on a regular basis, manage pricing in the market, trouble shoots any difficulties in supply chain with distributor/wholesalers.
- Monitor competitor activity.
- Conduct seminars and demonstrations for end users in conjunction with Marketing Manager.
- Monthly report in a timely manner, ensure imprest account is prepared accurately and submitted on time for each accounting period.
- Assist ad hoc projects occasionally.
Yêu cầu công việc
+ Knowledge:
- Male preferable due to heavy business travel.
- University degree in a recognized university.
- Minimum 5 years progressive sales and management experience in food industry with at least 2 years at management level, multinational companies preferred.
- Minimum 5 years of good relationships with event company who need figure foods and frozen dessert, coffee shop/coffee chain, restaurants, office/school/industrial catering, food courts...
- Hands-on knowledge of sales and marketing strategies, distributor networks, office management.
- Initiative, problem solving skills and drive for business results.
- Excellent communication skills at all levels and able to deal with various customer levels.
- Proficient in MS Office, Word, Excel, PowerPoint, and knowledge of HR database.
- Fluent English
- Communication, negotiation & team work
- Problem solving & decision making
- Planning
- Regional travel required.
+ Functional Technical Competencies
- Solution Selling
- Sales Management
- Market Knowledge
- Product Knowledge
- Food Preparation Skills / Food Knowledge
- Food Trends / Communicating About Food / Food Presentation
- Training
- Account Support
- Customer Service Management
Quyền lợi được hưởng
- Working hours: 5.5 days/week
- Christmas day off
- Christmas gifts, birthday gifts, Tet, Mid-Autumn Festival, June 1, lucky money, train fare......
- Health insurance for the community and people
- Discuss details during interview
Công Ty CP Thiết Bị Điện & Xây Dựng Công Nghiệp Việt Nam (Có tên viết tắt ICO ) được thành lập vào năm 2012 có trụ sở tại thành phố Hà Nội với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất, phân phối thiết bị điện công nghiệp và dân dụng tại Việt Nam. Kinh nghiệm thực tế của chúng tôi đã được chứng minh qua một loạt các dự án công trình mang tầm cỡ Quốc gia như: Cầu Nhật Tân, Ngân hàng nhà nước, Tổng công ty tư vấn xây dựng Việt Nam(VNCC)…
Năm 2014, Công ty đã áp dụng hệ thống Quản lý chất lượng ISO 9001:2008 vào hoạt động sản xuất kinh doanh và phát triển hệ thống Quản lý chất lượng ISO 9001:2015 vào năm 2018.
Cho đến nay, chúng tôi đã có trên 60 nhân viên cùng với các sản phẩm có mặt trên 35 tỉnh thành, hơn 20 phương tiện vận chuyển và thiết bị máy móc các loại. Hàng năm chúng tôi sản xuất khoảng 2000 tủ hạ thế, 200 trạm kios, trạm 1 cột và phân phối tới khoảng 200 dự án công trình, các đại lý trên khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ của người lao động do nhà nước CHXHCN Việt Nam quy định (BHXH, BHYT,..).
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch 1 năm/ 1 lần.
Lịch sử thành lập
- Công Ty CP Thiết Bị Điện & Xây Dựng Công Nghiệp Việt Nam (Có tên viết tắt ICO ) được thành lập vào năm 2012
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng