Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam

Cập nhật 26/09/2024 18:25
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 24/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

(1) OVERALL SCOPE OF THE ORGANISATION

• Business Development, new External customers acquisition

• Generate Business opportunities for all SDS services

• Deliver results based mainly on Sales revenue and new won business objectives

(2) ESSENTIAL DUTIES/ RESPONSIBILITIES:

As External Customer Sales Executive, you will play a pivotal role in developing Samsung SDS external client portfolio and market share. You will be in charge to prospect local market to identify relevant customer targets and business opportunities based on Samsung SDS service offer such as

Ocean and Air forwarding service, contract logistics and express courier. Your mission will focus on new customer acquisition and portfolio development, aligned with branch objective and individual targets. Your role will also involve collaborating with other team members to ensure efficient sales process and consistent service level. The main tasks for the role are described as below:

Conduct market research and prospecting activity, identify new customer targets in multi industry sectors, and build up solid Business Opportunity pipeline.

Approach Business Customer targets and local decision makers to offer SDS solutions and service portfolio.

Manage customer portfolio, win new customers and retain existing businesses.

Achieve sales targets and hit critical KPIs.

Report and review performance achievement with sales leader, implement clear sales strategy aligned with objectives and targets.

Gather customer and market information, collaborate with procurement and pricing colleagues to provide competitive offers.

Collaborate with Customer service and Operation team to ensure consistent service level and customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS:

(a) EDUCATION / QUALIFICATION:

Bachelor’s degree/ Diploma/ Certificate in Business Administration, Transportation, Logistics,

Supply Chain Management or a related field preferred. (Or an equivalent combination of work and education. / equivalent combination of work experience)

(b) EXPERIENCE

Minimum 3 years’ experience in logistics industry, preferably in commercial role, business development.

(c) SKILLS:

Strong commercial and sales hunter mindset, with self-driven, highly persistent and motivated behavior.

Strong relationship-building skills with various stakeholders. Capable of identifying and convincing local decision makers for logistics services.

Good Vietnamese and English communication skills, ability to communicate in other languages is a strong plus.

Interest and knowledge about logistics services, freight forwarding and contract logistics market environment, as well as Vietnam economic situation and industry development

Quyền lợi được hưởng

- 100% gross salary during probation;

- Statutory insurances;

- Birthday gift;

- Quarterly Party/voucher, Team Building, YEP;

- Lunch allowances, shuttle bus;

- OT should be compensated based on gross salary;

- Annual Salary Review;

- In Period Leave for female (3hr/month);

- Professional and challenging working environment.

Khu vực
Báo cáo

Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam
Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Km 14, Quốc lộ 1A, Ngọc Hồi, Thanh Trì

Công Ty CP Thiết Bị Điện & Xây Dựng Công Nghiệp Việt Nam (Có tên viết tắt ICO ) được thành lập vào năm 2012 có trụ sở tại thành phố Hà Nội với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất, phân phối thiết bị điện công nghiệp và dân dụng tại Việt Nam. Kinh nghiệm thực tế của chúng tôi đã được chứng minh qua một loạt các dự án công trình mang tầm cỡ Quốc gia như:  Cầu Nhật Tân, Ngân hàng nhà nước, Tổng công ty tư vấn xây dựng Việt Nam(VNCC)…

Năm 2014, Công ty đã áp dụng hệ thống Quản lý chất lượng ISO 9001:2008 vào hoạt động sản xuất kinh doanh và phát triển hệ thống Quản lý chất lượng ISO 9001:2015 vào năm 2018.

Cho đến nay, chúng tôi đã có trên 60 nhân viên cùng với các sản phẩm có mặt trên 35 tỉnh thành, hơn 20 phương tiện vận chuyển và thiết bị máy móc các loại. Hàng năm chúng tôi sản xuất khoảng 2000 tủ hạ thế, 200 trạm kios, trạm 1 cột và phân phối tới khoảng 200 dự án công trình, các đại lý trên khắp cả nước.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ của người lao động do nhà nước CHXHCN Việt Nam quy định (BHXH, BHYT,..).

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 1 năm/ 1 lần.

Lịch sử thành lập

  • Công Ty CP Thiết Bị Điện & Xây Dựng Công Nghiệp Việt Nam (Có tên viết tắt ICO ) được thành lập vào năm 2012 

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam

Công ty CP thiết bị điện và xây dựng công nghiệp Việt Nam

Click để đánh giá