Mô tả công việc
GENERAL MISSION
Under the managing of Front Office Manager, the Fit Lounge Supervisor is responsible for all the administrative and operation matters of Fitness Lounge; coordination and supervision of all connectors; maintaining inventory, equipment files, records and matters; and for membership promotions in order to increase the revenue. 1.Supervise and administer the implementation of the daily Fit Lounge operations.
2. Supervise and administer the implementation of Fit Lounge billing policies and practices.
3. Coordinates and schedules staff for the smooth flow of daily operation in the following areas.
a) Prepare and coordinate the working schedule of staff.
b) Assume the Fit Lounge coverage by arranging for appropriate coverage during all shifts and arranging for relief coverage of absences and emergencies.
c) Conduct trainings and/or cross trainings for staff.
d) Be able to instruct members and/or staff in proper fitness appraisals and exercise program.
4. Administer filing, record keeping of maintenance and repair of equipment matters.
5. Administer the emergency health care plan for injury and trauma.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
Be cognizant of events of members or staff that may have a disruptive effect on the flow of Fit Lounge.
Be responsible for administering the fiscal and documentary of Fit Lounge.
Be responsible for controlling expenses.
Administer the day-to-day affairs of Fit Lounge, including responding to correspondence that cannot be handled by the office staff.
Administer and plans the public relations and promotion with members and visitors, with the intent to increase membership while retaining on-going members.
Administer and plan motivational programs and ideas for in-house member activities, advertising and public relations.
Administer and plan the in-house newsletter, theme events, and bulletin boards.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
- Basic communication English.
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công Ty CP Thiết Bị Điện & Xây Dựng Công Nghiệp Việt Nam (Có tên viết tắt ICO ) được thành lập vào năm 2012 có trụ sở tại thành phố Hà Nội với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất, phân phối thiết bị điện công nghiệp và dân dụng tại Việt Nam. Kinh nghiệm thực tế của chúng tôi đã được chứng minh qua một loạt các dự án công trình mang tầm cỡ Quốc gia như: Cầu Nhật Tân, Ngân hàng nhà nước, Tổng công ty tư vấn xây dựng Việt Nam(VNCC)…
Năm 2014, Công ty đã áp dụng hệ thống Quản lý chất lượng ISO 9001:2008 vào hoạt động sản xuất kinh doanh và phát triển hệ thống Quản lý chất lượng ISO 9001:2015 vào năm 2018.
Cho đến nay, chúng tôi đã có trên 60 nhân viên cùng với các sản phẩm có mặt trên 35 tỉnh thành, hơn 20 phương tiện vận chuyển và thiết bị máy móc các loại. Hàng năm chúng tôi sản xuất khoảng 2000 tủ hạ thế, 200 trạm kios, trạm 1 cột và phân phối tới khoảng 200 dự án công trình, các đại lý trên khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ của người lao động do nhà nước CHXHCN Việt Nam quy định (BHXH, BHYT,..).
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch 1 năm/ 1 lần.
Lịch sử thành lập
- Công Ty CP Thiết Bị Điện & Xây Dựng Công Nghiệp Việt Nam (Có tên viết tắt ICO ) được thành lập vào năm 2012
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng