Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for the candidate for Payroll Assistant, located in Ho Chi Minh, Vietnam.
ACCOUNTABILITIES
1. Finance
- Be responsible for setting individual financial targets
- Follow up the progress of targets and adjust to working plans if needed
2. Customer Service
- Build and maintain relationships with people in charge of clients and provide quality service
- Deliver services Service Level Agreement with clients or in Project KPIs, regarding Punctuality, Process Compliance and Accuracy
3. Process HR Outsourcing
- Support processing payroll and benefit administration for Clients
- Support monthly payroll statements, and related quarterly and year-end reports exactly and in a timely manner under supervision
- Support to calculate, declare monthly & quarterly PIT. Support PIT finalization
- Perform other administrative duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University (preferably Human Resources, Business Administration, Economics, Law). Special cases will be approved by the line manager
- At least 1 year of human resources experience, preferably in C&B
- Relevant certifications relating to other areas in HR management is nice to have
- Knowledge of Personal Income Tax, Labor Code & Insurance Law
- Growth Mindset: demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development
- One-Team Mindset: prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively
- Professionalism, strong work ethic.
- Well-organized, ability to do multi-tasks and result oriented.
- Supportive and having a strong customer service minded.
- Be proficient in English.
- Be proficient in MS office.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua gần 40 năm hoạt động trong lĩnh vực khảo sát, thiết kế, giám sát và quản lý xây dựng các dự án nguồn điện và lưới điện, PECC2 đã không ngừng phát triển và trở thành một trong những thương hiệu mạnh trong ngành năng lượng Việt Nam. Uy tín thương hiệu PECC2 đã được khẳng định với hơn 100 công trình nguồn điện quy mô lớn và hàng trăm công trình lưới điện trong cả nước cùng một số dự án trong khu vực.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ các chế độ của Người lao động theo quy định của nhà nước (BHXH, BHYT, BHTN…)
- Được tham gia Bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động phong trào Thi đua, Văn hoá, Văn Nghệ, Thể thao bóng chuyền, bóng đá, …
- Teambuilding, du lịch hằng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1981, bộ điện lực điều động lực lượng kỹ sư và công nhân vào miền nam để thiết kế xây dựng công trình Thuỷ điện Trị An - công trình nguồn điện đầu tiên ở phía Nam từ sau ngày thống nhất đất nước
- Năm 1985, Công ty khảo sát Thiết kế Điện 2 (PIDC2) ra đời, trực thuộc Bộ điện lực
- Năm 1999, Đổi tên thành công ty tư vấn xây dựng điện 2 theo quy định của Bộ Trưởng Bộ Công nghiệp
- Năm 2007, chuyển đổi thành công ty cổ phần Tư vấn Xây dựng Điện 2, trong đó TĐ Điện Lực VN (EVN) nắm giữ 51,26% cổ phần
- Năm 2009, Chính thức niêm yết cổ phiếu (mã TV2) trên sàn giao dịch chứng khoán
- Năm 2017, Khai trương Văn phòng đại diện tại Myanmar
- Năm 2019, Niêm yết cổ phiếu (mã TV2) trên sàn giao dịch chứng khoán HOSE
- Năm 2021, Khánh thành Tòa nhà PECC2 Innovation Hub
Mission
- Cung cấp cho khách hàng dịch vụ và sản phẩm có chất lượng tốt nhất, phù hợp với các tiêu chuẩn khu vực và quốc tế;
- Hợp tác hiệu quả với các đối tác tin cậy, liên tục gia tăng giá trị công ty, lợi ích cổ đông và thu nhập của người lao động
- Đào tạo, huấn luyện, bổ sung và nâng cao năng lực của đội ngũ người lao động, xây dựng hệ thống đãi ngộ hợp lý để duy trì và phát triển nguồn nhân lực
- Bảo vệ và gia tăng lợi ích chung cho cộng đồng và xã hội.