Mô tả công việc
1. Update training record master file of all associates
2. LAS: update associate information, add users or trainers, make and check training report
3. LMS: update associate information, add users, get grade report and check completion status
4. Daily Guiding Message: make poster, send email and put in designated areas
5. Service Excellence Ambassadors: track and update WOW record daily, make IMWY Story poster weekly and post on Notice board and Learning Facebook page.
6. Certification Program: facilitate knowledge test (if any), track and follow up with Induction Plan submission, update completion status report – both internal report and BTMA report.
7. Buggy: help associates with knowledge learning, coordinate buggy test, make and control buggy license.
8. Arrange venues and facilities for training sessions.
9. Assist in preparation of training material – Handout, Presentation, Announcement Poster, Registration form, Attendance Record and Evaluation form for all internal courses in line with monthly training activity.
10. Promote and follow up the participants with the concerned department for every training activity.
11. Assist in conducting the hotel general orientation training
12. Assist in coordinating compulsory basic training for all associates as per the hotel annual plan.
13. Administers and facilitates the implementation of TOEIC test program, update TOEIC score master file.
14. English training: Teach basic level English classes and complete all admin related tasks of those respective classes.
15. Noticeboard and Learning Facebook Group: ensure that training notice boards are attractive and updated; Facebook postings are updated and engaged.
16. Ensures all training administration and stationery are properly handled and maintained.
17. Coordinates and facilitates the internal cross training programs.
18. Assist in preparing Travel Authorization Form, Cash advance, Training Bond, Reimbursement form, etc… for associates participating in Cross Exposure Training Program in another property.
19. Keeps current with the new corporate and property-initiated training programs as well as Product Knowledge of the Group and the Hotel.
20. Prepare the document which is related to all training courses to submit to local government office or audits as and when required in a timely and accurately manner.
21. Be a representative to other associates to ensure the high quality and good maintenance of associate facilities which are the associate restaurant, locker rooms, training rooms and training library/center.
22. External training: Assist to prepare all required documents for participants for external training courses.
23. Coordinating with local and foreign universities about internship programs of Student Trainees and take care of both local and foreigner student trainees.
24. Handles other projects as assigned
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.
2. Performs additional duties as directed by supervisors.
3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the company
4. Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.
5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.
6. Is polite and professional in any situation where the image or regulation of the company is represented.
7. Attends meetings and training as required by supervisors.
8. Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Local Law.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Viện Dưỡng lão Bình Mỹ - Binh My Nursing Home, tọa lạc tại xã Bình Mỹ, huyện Củ Chi, trong một môi trường xanh mát, không khí trong lành, yên tĩnh. Viện mong muốn mỗi người cao tuổi đến với Viện luôn “Sống vui - Sống khỏe - Sống thọ”. Nhiều năm qua, Viện được tin tưởng là nơi chăm sóc sức khỏe và y tế về thể chất và tinh thần cho Người cao tuổi ở khu vực phía Nam nói riêng, cả nước nói chung và cộng đồng người Việt Nam ở nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Viện mong muốn mỗi người cao tuổi đến với Viện luôn “Sống vui - Sống khỏe - Sống thọ”. Nhiều năm qua, Viện được tin tưởng là nơi chăm sóc sức khỏe và y tế về thể chất và tinh thần cho Người cao tuổi ở khu vực phía Nam nói riêng, cả nước nói chung và cộng đồng người Việt Nam ở nước ngoài.