Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibility:
- Build up and develop new store
- Make sales plan and ensure the achievement of sale and gross margin budget
- Manage and operate the entire system of stores to ensure the fulfillment of targets assigned by the Company
Job Description:
1. Store Set up: In charge of analyzing premises set up new stores
- Follow-up the site finding, negotiating process
- Constantly work with landlords on the terms & conditions
- Ensure the projects to meet expected timeline
2. Build team and set up structure of department
3. Sales Management:
- Project management of new store opening
- Manage the store performance to achieve target of sales and all KPIs related to sales
- Monitor sales target by monthly, quarterly and annually
- Analyze consumption data, behavior, and trends to create suitable forecasts / sales plans
- Coordinate and support activities to drive sales
- Plan for promotion and sales target achievement
- Propose to Manager the best-selling / slow selling codes to be provided and resolved promptly to ensure the stock meets customer demand and does not have excessive inventory
4. Stores Management:
- Prepare and monitor subordinates' work on the document in accordance with Operations Procedure/Guidelines, such as sales recording, goods ordering/ receiving /returning and writing off
- Control the cost of running stores
- Manage daily store operations (sales, usage costs, control the store's remittance to the Company / Branch, control loss, inventory at the end of the month ...)
- Training, manage, and regularly evaluate staff performance
- Manage all store operations and delegate responsibilities
5. Buying product: Analyzing consumer buying patterns and updating and predicting future fashion trends
6. Analyze store performance (Store Operating Profit)
7. Management of Inventory: Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis
Yêu Cầu Công Việc
- At least 03 years of experience in retail system management and operation; Priority has experience in the fashion
- Experience of the retail environment and experience in new store openings.
- Management and planning skills
- An understanding of the value of brands and the ability to communicate brand values.
- Experience in managing training, mentoring and supervising new team members.
- English fluency
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thời Trang Thiều Hoa - Công Ty CP Thời Trang TH là một trong những thương hiệu khăn choàng lớn và uy tín tại Hà Nội. Mục tiêu mà Thiều Hoa theo đuổi là cung cấp tất cả các loại khăn choàng phục vụ nhu cầu của các cá nhân, doanh nghiệp vào tất cả bốn mùa trong năm. Các sản phẩm của Thiều Hoa được nhập từ nhiều nơi trong và ngoài nước, trong đó có nhiều làng nghề nổi tiếng như Hà Đông, Nam Định, An Giang, Tô Châu, Hàng Châu,..
Có thể nói, Thiều Hoa là thương hiệu hàng đầu về khăn choàng cổ với mẫu mã đa dạng cho cả nam lẫn nữ, chất liệu và thiết kế vô cùng phong phú như: Khăn choàng lụa Bali, Khăn choàng dạ Hàn Quốc, Khăn choàng Cashmere,..