Việc làm Abenla

Cập nhật 17/08/2024 13:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Abenla
Officer, Digital Marketing Technology Stack (40000579)
Abenla 5.0★
1 đánh giá 9 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
  • The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
  • The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.

Key Accountabilities (1)
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences

  • Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
  • Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
  • Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
  • Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.

Key Accountabilities (2)
Performance Analytics

  • Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
  • Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
  • Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
  • Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.

Key Accountabilities (3)
Audience Management

  • Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
  • Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
  • Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
  • Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.

Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
  • In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
  • Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
  • Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
  • SQL syntax, Logical/Conditional Operation
  • Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.

Qualification

  • Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.

Success Profile - Culture Fit (Core Values)
Customer Centricity

Innovation and Creativeness

Collaboration For Common Objectives

Self-development

Work Efficiency

Success Profile - Personal Attributes
  • Integrity, modest
  • Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
  • Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
  • Persuasive, Unconventional & Forward Thinking

Location

Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi

Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty TNHH Abenla Với thế mạnh của mình, Abenla tự tin vào việc phát triển các giải pháp toàn diện, sản phẩm chất lượng cũng như dịch vụ khách hàng hoàn hảo trong lĩnh vực Viễn thông và Giải pháp Marketing, mang lại sự hài lòng tối đa cho khách hàng và các đối tác.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

“Không ngừng học hỏi” là điều mà ABENLA luôn thúc đẩy tinh thần toàn thể nhân viên. Học hỏi từ trong những dự án đầy thách thức, từ đồng nghiệp, từ sách vở, đồng thời từ rất nhiều những chương trình đào tạo cả chuyên môn và kỹ năng mềm mà ABENLA xây dựng.


Review Abenla

5.0
1 review

16/11/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty gia đình, văn hóa công ty trẻ nhưng các lãnh đạo rất biết tiếp thu các quy trình hiện đại

Những nghề phổ biến tại Abenla

Bạn làm việc tại Abenla? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Abenla

Abenla

Click để đánh giá