1.Manpower management (20%):
- Plan manpower schedule. Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
2.Human Resources management (20%):
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.
3.Cost and equipment management (30%):
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Keep track of licenses and certificates so they don't expire.
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.
4.Accounting management (20%):
- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Complete report timely.
5. Other tasks (10%):
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.Yêu Cầu Công Việc
1.College/ University degree
2. At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
3. High pressure
4. Detail oriented and be able to handle multi-tasks
5. Abilities to use Computer, Office programs and Database
6. Be able to work at shift & on Public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
AHA thương hiệu thuộc sở hữu của AHAROOMS INTERNET, ra đời năm 2017 tại Singapore, là thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ ở phân khúc 2-3 sao, hoạt động chủ yếu tại thị trường Việt Nam, với giá phòng từ 400,000 vnđ - 800,000 vnđ /đêm. Tầm nhìn của AHA đến năm 2025 là trở thành thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ tiết kiệm - tiện lợi được yêu thích nhất Việt Nam, với hơn 500 cơ sở hiện diện tại hơn 10 tỉnh thành tại Việt Nam. Dựa trên nền tảng công nghệ, kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực quản lý vận hành chuỗi Khách sạn và căn hộ dịch vụ cũng như sự am hiểu về thị trường Khách sạn tư nhân ở Việt Nam và thị trường Khách du lịch inbound, Khách nội địa, chúng tôi ở Aha Hotels & Homes đang xây dựng nên một hệ sinh thái của Ngành dịch vụ lưu trú để mang lại cho những giá trị tốt nhất cho những Khách hàng lựa chọn AHA.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Trong tương lai, AHA sẽ cung cấp cho khách hàng hầu hết những sản phẩm phục vụ cho việc chuyến đi nhiều trải nghiệm hơn, tiện lợi hơn, tiết kiệm hơn, bao gồm việc đặt vé máy bay, xe đi lại, mua vé tham quan, ăn uống, mua sắm tại địa điểm du lịch. Chúng tôi nhắm tới thị trường 100 triệu dân số Việt Nam với thu nhập đang tăng trưởng và nhu cầu tiêu dùng là rất lớn cũng như làn sóng người nước ngoài đến du lịch và làm việc tại Việt Nam ngày càng tăng.