Role Overview:
In this role, you will be responsible for supplying growth in key markets per our strategy. You will focus on growing Gohub's market presence and strategy in your assigned market and vesting partners, converting leads, and acquiring, and maintaining strategic partner relationship management. You will develop localized strategies to develop partnerships in the newly tapped markets, working with the Growth, Product, and Operations teams.
At the end of the day, you will be accountable for the revenue targets of Gohub through the partnerships and B2B channels of these markets. You will identify new global business opportunities, build partnerships, and manage a BD/B2B sales team to ultimately drive revenue growth.
Key Responsibilities:
- Strategic Partnership Development:
- Identify, evaluate, and establish global strategic partnerships in the travel industry, including travel agencies, airlines, hotels, and tourism boards.
- Develop and maintain strong relationships with existing and potential partners to drive mutual growth and success.
- Market Expansion:
- Conduct market research to identify new business opportunities and stay informed about industry trends and competitive landscape.
- Develop and implement strategies to enter new markets and expand our customer base.
- Sales and Revenue Growth:
- Drive revenue growth by identifying and pursuing new sales opportunities.
- Collaborate with the growth team to develop and execute effective marketing strategies and campaigns to fit with promoting Gohub brand and presence in the targeted market
- Close deals with travel partners to drive sales for new markets.
- Proposal and Contract Management:
- Prepare and present compelling business proposals, presentations, and contract negotiations.
- Ensure all agreements and contracts comply with company policies and legal requirements.
- Relationship Management:
- Build and maintain strong relationships with key stakeholders, including clients, partners, and industry influencers.
- Act as a primary point of contact for partners, addressing any issues and ensuring high levels of satisfaction.
- Cross-Functional Collaboration:
- Work closely with marketing, product, and customer success teams to align business development efforts with overall company objectives.
- Provide insights and feedback to internal teams to drive product improvements and enhance customer experiences.
Qualifications:
- Bachelor's degree in Business, Marketing, or a related field.
- 5+ years of experience in business development, sales, or a related role, globally preferably in the travel industry.
- Proven track record of establishing and managing strategic partnerships and driving revenue growth.
- Extensive network and strong relationships within the travel industry.
- Excellent negotiation, communication, and presentation skills.
- Strong analytical skills with the ability to identify and capitalize on business opportunities.
- Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced, dynamic environment.
- Results-oriented mindset with a focus on achieving and exceeding targets.
AHA thương hiệu thuộc sở hữu của AHAROOMS INTERNET, ra đời năm 2017 tại Singapore, là thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ ở phân khúc 2-3 sao, hoạt động chủ yếu tại thị trường Việt Nam, với giá phòng từ 400,000 vnđ - 800,000 vnđ /đêm. Tầm nhìn của AHA đến năm 2025 là trở thành thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ tiết kiệm - tiện lợi được yêu thích nhất Việt Nam, với hơn 500 cơ sở hiện diện tại hơn 10 tỉnh thành tại Việt Nam. Dựa trên nền tảng công nghệ, kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực quản lý vận hành chuỗi Khách sạn và căn hộ dịch vụ cũng như sự am hiểu về thị trường Khách sạn tư nhân ở Việt Nam và thị trường Khách du lịch inbound, Khách nội địa, chúng tôi ở Aha Hotels & Homes đang xây dựng nên một hệ sinh thái của Ngành dịch vụ lưu trú để mang lại cho những giá trị tốt nhất cho những Khách hàng lựa chọn AHA.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Trong tương lai, AHA sẽ cung cấp cho khách hàng hầu hết những sản phẩm phục vụ cho việc chuyến đi nhiều trải nghiệm hơn, tiện lợi hơn, tiết kiệm hơn, bao gồm việc đặt vé máy bay, xe đi lại, mua vé tham quan, ăn uống, mua sắm tại địa điểm du lịch. Chúng tôi nhắm tới thị trường 100 triệu dân số Việt Nam với thu nhập đang tăng trưởng và nhu cầu tiêu dùng là rất lớn cũng như làn sóng người nước ngoài đến du lịch và làm việc tại Việt Nam ngày càng tăng.