![CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/42/screenshot-2023-10-10-112917-1696912493.png)
3. Is highly interactive with customers on a regular basis throughout the hotel to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
4. Implementing procedures to improve services offered with the aim of attracting more customers.
5. Recommend new policies and procedures in relation to improvement of guest service standards and the achievement of departmental and hotel strategic goals.
6. Demonstrate thorough knowledge of and encourage active selling all products, services and special events within the hotel, leading by example.
7. Coordinate the maintenance and utilization of the Guest History database, to ensure that loyal guests and VIP's receive special attention.
8. Inspect VIP rooms prior to arrival, and meet and greet VIP/Guest History guests where required upon arrival.
9. Complete quality room inspections and regular property walks, ensuring that any maintenance needs are attended to on a timely basis.
10. Ensure that all Front Office associates are trained in matters of professional conduct and in the correct method of Front Office service, assisting with the maintenance of standards and procedures, training, certification and performance appraisals.
11. Maintains a strong working relationship with all departments to support hotel operations and goals and to expedite the resolution of any problems that may arise through the general operation of the hotel and especially of Front Office Department.
12. Maintain daily logbook and conduct informative handover to next shift ensuring that all relevant information is passed on clearly and that relevant managers are notified as necessary.
13. Act as Duty Manager and oversees all hotel operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided & deputize for Front Office Manager in his/ her absence and attend meetings as requested.
14. Support other daily tasks of the Front Office, including but unlimited from check in, check out to room arrangements for customers, ...
15. Perform any additional duties as requested by the Front Office Manager and Hotel Management.
16. Detailed tasks will be discussed in the interview1. Bachelor Degree or Diploma in Hotel Management or related field
2. Minimum of 3 year-experience in a similar role, strong knowledge in Front Desk Operations prefer at 5-star hotel
3. Fluency in English language
4. Fluency in other languages such as Chinese is a plus
5. Knowledge of Opera-PMS software/ Basic knowledge of Microsoft products to include word, excel and outlook
6. Excellent interpersonal and communication skills
7. Able to work under pressure and night shift if needed1. Mức lương hấp dẫn, theo năng lực + thưởng phí phục vụ. Competitive salary, depend on the service charge bonus. (12.000.000 - 16.000.000 + service charge)
2. Phụ cấp ca đêm, ca gãy và ngoài giờ theo quy định. Allowance for night shift, split shift and overtime as prescribed by policy.
3. Điều chỉnh tăng lương hàng năm theo tình hình kinh doanh thực tế. Annual salary increasement based on actual business result.
4. Tham gia Bảo hiểm (BHXH, BHTN, BHYT, BHTN) theo quy định. Social, Unemployment, Health, 24/24 Personal Accident Insurance according to Law.
5. Phúc lợi: Benefit:
- Hỗ trợ suất ăn, gửi xe, đồng phục và giặt ủi. Duty meal, parking lot, uniform and laundry service are provided.
- Thưởng vào các dịp Lễ, Tết theo tình hình kinh doanh. Bonus in the Public holidays and New Year based on company policy from time to time.
- Chương trình khen thưởng nhân viên xuất sắc của tháng, quý & năm. Employee recognition program for month, quarter & year awards.
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến. Professional working environment, opportunity to develop in career path.
- Các phúc lợi khác (sinh nhật, đám cưới, mừng sinh con, nằm viện, ...) theo chính sách công ty. Other allowances (birthday, wedding, baby welcome, hospitalization...) based on company policy.
![CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM CÔNG TY TNHH BAO BÌ NEXGEN VIỆT NAM](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/42/screenshot-2023-10-10-112917-1696912493.png)
Kể từ khi thành lập hơn 17 năm trước, Nexgen đã trở thành nhà sản xuất giải pháp đóng gói hàng đầu cho ngành bán lẻ, may mặc và giày dép bằng cách lắng nghe khách hàng và đáp ứng nhanh chóng và nhanh chóng nhu cầu của họ. Việc Nexgen tập trung vào việc cung cấp các dịch vụ bền vững thực sự và đầu tư vào chuỗi cung ứng được tối ưu hóa là một cách tiếp cận độc đáo trong ngành và là một trong những lý do chính khiến khách hàng chọn Nexgen làm nhà cung cấp chiến lược toàn cầu của họ.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006 bởi đội ngũ chuyên gia giàu kinh nghiệm trong ngành, Nexgen tập trung vào việc đơn giản hóa mọi thứ từ quy trình sáng tạo đến thực hiện đơn hàng, sử dụng các công nghệ tiên tiến để tăng hiệu quả và nâng cao dịch vụ khách hàng.
Mission
Chúng tôi đang suy nghĩ về tính bền vững trên mỗi bước đi. Từ cách chúng tôi sản xuất sản phẩm cho đến vật liệu tạo ra chúng, Nexgen tìm cách sử dụng các giải pháp thân thiện với môi trường cho cả sản phẩm và hành tinh đứng vững trước thử thách của thời gian.
Những nghề phổ biến tại Nexgen packaging
Bạn làm việc tại Nexgen packaging? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Nexgen packaging](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/42/screenshot-2023-10-10-112917-1696912493.png)